از چه لحاظ جلوهستم؟؟ بابا امشب زنگ زدم به یکی از دوستام چون مدارکشو بعد از عید فرستاده بود همرو برگشت زدند گفتند باید اول تف بیاری بعد مدرک بفرستی... تازه به قول دوستم از کجا معلوم بعد از اینکه مدرک تف رو هم گرفت ظرفیت رشته ش بخوره و بخوان رشتشو!!! کلی حالم گرفته شده به خدا
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم