شیوا جون مرسی ممنون بلاخره ما هم اوایلش نمیدونستیم شاید اگه یکی کمکمون کرده بود برامون راحت تر میگذشت. استان تا استان شرایط فرق میکنه من میدونم انتاریو تا سقف هفته ای 400 $ حقوق میده به مدت یک سال . والی حتما باید 600 ساعت کار کرده باشین والی تا اونجایی که من شنیدم کبک این امکاناتش از انتاریو بهتره و حتی کمک هزینه بچه که بعد از به دنیا اومدنش میدن نزدیک ماهی 500 $ بالاتر از این اینجاست. شرکت ها هم حق نادران تا یک سال اخراج کنان والی خوب اگه قبل از اینکه استخدام شی بفهمن برداری ممکنه استخدمت نکنن یا اگه در دورانی که تو probation هستی بفهمن ممکنه عذرت رو بخان ولی اگه بزاری بعد از اینکه کار گرفتی و زمان probation گذشت اقدام کنی نمیتونن بخاطر مرخصی زایمان اخراجت کنن. تازه ادارات دولتی که بعد از اینکه یک سال مرخصی زایمانت تموم میشه تا 2 سال بعدش هم مرخصی بدون حقوق بهت میدن بدون اینکه اخراجت کنن.