2777
2789
sama joon in khanoom moshaver mohajerateh vakil nist vali bezar bebinam vakil arzoontar inja barat peyda mikonam kollan irani ha geroon tar migiran chon zooreshoon mirese va har gheymati began mardom inghadr darmoondan keh az iran bian keh ghabool mikonan vali bezar bebinam too in vakilaye canadayi kesi ro peyda mikonam barat keh ham khoob basheh ham hazinash kheyli bala nabasheh
نسیم جونم سلام خوبی خانمی؟

نمی دونم واقعا چه جوری باید ازت تشکر کنم واقعا مرسی خانمی خدا نی نی خوشگلت رو سالم نگه داره زیر سایه مامان و بابا.

واقعا لطف می کنی مرسی خیلی.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوستان سلام
دوستان اطلاع دارید که اگر کسی ویزا داشته ولی اصلا لندینگ نکرده باشه میتونه الان کاری بکنه؟؟در ضمن شوهر این خانم نفر اصلی بوده که از هم جدا شدن و این خانم هم لندینگ نکرده..چکار میشه کرد؟؟ویزااش تاریخ اش گذشته مربوط به 4 سال پیش هست
من منحصر به فردم. دوست میدارم و دوست داشته میشوم و آزادم.
تو رو خدا اگه کسی میدونه بگه
اگه بخوای سزارین کنی چیزی بیمه میده؟
اصلا اتاوا جای زندگی هست
بچه ها میا می خونم نمی دونیم منو و شو شو چکار کنیم بریم یا نه
بچه ها اگه حقوق چقدر باشه ارزش رفتن داره؟
[خدایا شکر همه نعمتات]
میمی جون اتاوا خیلی قشنگه من اونجا زندگی نکردم ولی خیلی رفتم اکثر مردم هم چون کارمندهای رده بالا دولت هستن من همش احساس میکردم چقدر مردمش با فرهنگن. در مورد سزارین جدیدا قانون گذاشتن که سزارین اختیاری رو پولش رو دولت نمیده چون در واقع اینجوری تو رو تشویق کنن به طبیعی میگن سزارین مشکلاتی که بعد ایجاد میکنه خیلی خرج دولت رو زیاد میکنه عزیزم اخه اصلآ چرا میخای سزارین کنی کلی مشکلات برات پیش میاد من درک میکنم تو ایران یه عده میگن تو طبیعی دکتر ها یه وقتایی درست رسیدگی نمیکنن و خدایی نکرده بچه از بین میره ولی اینجا که اینجوری نیست. من خودم آخر تیر اوایل مرداد زایمان دارم خودم رو دارم میکشم که یه وقت سزارین نشم. حالا بیای اینجا میبینی اکثر مردم هر کاری میکنن که یه وقت سزارین نشن
میمی جان من الان تورنتو هستم ولی احتمالا بعد از زایمان باید بریم ونکور چون شوهرم اونجا کار پیدا کرده. درد زایمان با اپیدرال حل میشه. وقتی ایشالله باردار شدی و در مورد زایمان طبیعی و سزارین بیشتر تحقیق کردی احتمالا عین من نظرت عوض میشه من که خیلی تعجب میکنم وقتی میبینم تو ایران اینقدر سزارین رایج هستش. کلی مقاله پزشکی هستش در مورد مشکلات سزارین برای مادر و بچه. معمولا بهتره تا وقتی که دلیل پزشکی نداره از سزارین خود داری بشه
نسیم جون با حقوق چقدر میشه زندگیه راحتى داشت؟
ببخشید اینقدر می پرسما اخه ما الان دبی هستیم همه چی هم خوبه نمی دونیم جابجایی بهتره یا نه یعنی اگه چقدر باشه ارزش جا بجایی داره؟
[خدایا شکر همه نعمتات]
سلام بچه ها.سلام نسیم جون مهربونم.خوبی پسملی ما خوبه؟

چقدر خوشحال شدم همسریت کار خوب پیدا کرد که همون جا می مونین.به ونکور که دیگه عالیییییییی.مبارک باشه عزیزم.می بوسمت.

می می جون به نظر من لذت زایمان به طبیعی بودنشه.اجازه بده نی نی راه تولد رو طی کنه.این خیلی برای تو و نی نی خوبه.امیدوارم موفق باشی و سلامت.
میمی جان من خودم دوبی رو دیدم چون خالم اینا اونجا زندگی میکردن و الان چند وقته اومدن اینجا. از لحاظ تربیت بچه اینجا خیلی بهتره اینجا مدارس دولتی خیلی خوبن برا همین مجبور نیستی بچه رو بفرستی مدرسه خصوصی هزینه درمان هم که کاملا مجانی هستش میمونه هزینه دارو و دندان پزشکی که اگه کار داشته باشین اون هم از طرف محل کار بیمتون میکنن. به نظر من بد نیستش اگه بیاین یه یک سالی اینجا ببینین میتونین کار پیدا کنین یا نه اگه کار پیدا نکردین بر گردین (پل ها رو پشت سرتون خراب نکنین تا کار پیدا کنین). در کل با ماهی $3500 تا $4000 میتونی زندگی راحتی داشته باشی. من و شوهرم تو یه ساختمان خیلی خوب دو خوابه زندگی میکنیم که هرجور امکاناتی که بگی داره از استخر و اتاق ورزش و کتابخانه و یه سینما کوچیک و ... خرج زندگیمون هر ماه $4000 هستش بچه هم که بیاد دولت بین $300 تا $500 بهت میده برا کمک خرجش. من خودم با چیزی که از زندگی خالم اینا دیدم بچه ها اونجا یک زره اخلاقشون تغیر کرده بود و مادیات خیلی براشون مهم شده بود چون دیده بودن که پدرشون که پزشکه از دربون بیمارستان که اماراتی هستش کمتر حقوق میگیره تو این 2 ساله که اینجان خیلی فرق کردن مثلا پسر خالم قبلا میگفت من میرم یه رشتیی که پول در بیارم بعد بشینم خونه بخورم و بخابم الان میگه اینجا فهمیدم آدم باید کارش رو دوست داشته باشه اون وقت تا آخر عمرش هم میلیونر نشه باز خوشحال تره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز