آره ماری خیلی ایرانی کمه اصلا من می خوام برم که عمو و زن عموم از تنهایی در بیان دیگه.هههههههههههه.اسم عموم سعید هست.نمی شناسی؟:)
ماری راستی دستت درد نکنه ها.به خواهرم دادم گفت چرا مزاحمشون شدی.می گه کانادا رشته ی ما رو نمی
خواد.البته حدس می زنم بهانه ست اما گفتم حالا یه پرس و جو بکن از این دوستمون.
فکر می کنه الان بیاد می برنش شریف می گن بفرما هیت علمی شو.چمیدونم والا.