2777
2789
آره ماری خیلی ایرانی کمه اصلا من می خوام برم که عمو و زن عموم از تنهایی در بیان دیگه.هههههههههههه.اسم عموم سعید هست.نمی شناسی؟:)

ماری راستی دستت درد نکنه ها.به خواهرم دادم گفت چرا مزاحمشون شدی.می گه کانادا رشته ی ما رو نمی

خواد.البته حدس می زنم بهانه ست اما گفتم حالا یه پرس و جو بکن از این دوستمون.

فکر می کنه الان بیاد می برنش شریف می گن بفرما هیت علمی شو.چمیدونم والا.
سلام !
سما جون شما یه عمه نداری که اسمش مریم باشه ؟!!!!
من فکر میکنم عموی شماست !!! چون میدونم توی شهرشون ایرانی زیاد نیست ( کلا " 7-8 تا خونواده ایرانی هستن ) و اینکه اسم این بنده خدا سعید هست !
ضمن اینکه کارت نلی پست شده به آدرس باحتمال قوی عموی شما !!!دعا کنین برسه دستش هر چه زودتر !
دنیا خیلی کوچیکه ، میبنین ؟!!!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سما جون متاسفانه هم رشته شما و هم رشته شوهرتون هیچ امتیازی برای کبک نداره وبعید میدونم که در لیست جدید امتیازی پیدا کنه به این خاطر بوده که مشاور به شما گفته برای فدرال اقدام کنی
بچه داری؟ اگه بچه داشته باشی برای کبک 4 امتیاز میگیری و این کمک بزرگی هست به نطرم شما اگه برای استرالیا اقدام کنی زودتر نتیجه میگیرین و برای هر دوتون بخصوص معماری اونجا کار خیلی بهتر پیدا میشه از لحظه تصممیم گیری تا گرفتن ویزا هم 2 سال طول میکشهاگه سنتون بالای 30 سال باشه باید اسپانسر پپیدا کنی یعنی برای چند سالی در شهر های دور افتاده زندگی کنی
مامان گوگولی پی ار شما در زمان پایان اعتبارش اگر تمدید نشه باطل می شه.اگر قصد دارید که ستیزن بشید باید به کانادا بیاین و قبل از زمان ابطال کارت کارتتونو تمدید کنید و در مجموع و 3 سال از 4 سال متوالی رو در اینجا اقامت کنید تا درخواست سیتیزن شییپ بدین و سیتیزن بشید.
ملیامر جان ممنون عزیزم.



دوستای گل برنامه ی اسکیل ورکر ما به کل بهم خورد و اگر خدا بخواهد از طریق دیگه ای در دست اقدامیم.:)



هههههههههههههههه.دعا کنین زودتر قرداد ببندیم یعنی بتونیم چون همسرم سربازه و پاس نداره اگه بتونیم پاس زیارتی بگیریم عالیه دعا کنین.
مرسی ستاره جان.من آدم حساسی هستم اگر بی خیال بودم اینجا برام خیلی هم خوب بود.شرایط خوبی داریم اما

واقعا دارم کلافه می شم از این مملکت از آدم ها از همه.هی دارم حرص می خورم.



به یه سری از دفتر ها زنگ زدم می گن ما کار خوداشتغالی انجام نمی دیم.اما دیروز رفتم یه جایی خانم گفت بهترین

راهه الان با شرایط شما.می گم نکنه الکی می گه.
خانم های گل کسی آنلاین نیست؟

من کلی سوال دارم.الان هم نمی تونم از عموم اینا بپرسم چون همه چیز دوباره قطعه.

دوستای گل می تونین اسم این خانم وکیل رو برام سرچ کنین.می گن که عضو وکلای کاناداست و خیلی هم اکی

هست.می خوام مطمئن بشم.

اسمشون:شیرین اداره گیلانی.شماره عضویت:M105 898

در مورد خوداشتغالی هم می خوام بیشتر بدونم سرچ کردم یا ف ی ل ت ر هست یا ................................................................................................ای خدا

چقدر اعصاب ندارم.

می خوام بدونم سابقه کار برای خود اشتغالی باید با بیمه باشه حتما؟به من گفت نمی خواد اما

نمی دونم.مرسی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز