2777
2789
عنوان

جاری

| مشاهده متن کامل بحث + 340 بازدید | 37 پست
اگر طرف متلکاشو ادامه بده چی؟

بارها سکوت کن شاید خسته شد و اگه نشد هم ب زبونی خیلی محترمانه باهاش صحبت کن و طوری ک حق بجانب صبحت نکنی طرف خودش از برخوردش خجالت میکشه من یکی بعداز ۴سال تحمل کردن متلکاش ی روز خیلی با دلیل و متطق و محترمانه باهاش صحبت کردم ک آخرش ازم معذرت خواهی کرد اونم کسی بود ک همه میترسن باهاش رفت و آمد داشته باشن همه بهم میگفتن تو چطور حرف زدی ک اون با این همه غرورش ازت معذرت خواهی کرده

مطمعن هستم لحظه تحویل سال ۱۴۰۰من مادرم وبارها از خدا بخاطر اینکه حس مادرشدن ازم دریغ نکرده شاکرهستم الهی آمین خدایا شکرت من واسه همه منتظرا دعا میکنم شماهم واسه من دعا کنید لطفا تشکر
اخه با مادرشوهرم زندگی میکنه و کارهاشو انجام میده ماهم هفته ای یه بار ب مادرشوهرم سرمیزنیم و  و ...

حتما مطمعن باش دلیلی داره اگه قبل اینجور نبوده الان شده پس بدون دلیل نیست این رفتارش

مطمعن هستم لحظه تحویل سال ۱۴۰۰من مادرم وبارها از خدا بخاطر اینکه حس مادرشدن ازم دریغ نکرده شاکرهستم الهی آمین خدایا شکرت من واسه همه منتظرا دعا میکنم شماهم واسه من دعا کنید لطفا تشکر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بارها سکوت کن شاید خسته شد و اگه نشد هم ب زبونی خیلی محترمانه باهاش صحبت کن و طوری ک حق بجانب صبحت ن ...


جاریای من با منطق حرف میزنی قهر میکنن با بزرگه منطقی حرف زدم ناراحت شد یکسال قهره

حتما مطمعن باش دلیلی داره اگه قبل اینجور نبوده الان شده پس بدون دلیل نیست این رفتارش


حس میکنم روش ب رومون باز شده چون من عروس جدیده ام نسبت ب بقیه اوایل رودربایسی داشت البته این حس منه نمیدونم چقد درسته

جاریای من با منطق حرف میزنی قهر میکنن با بزرگه منطقی حرف زدم ناراحت شد یکسال قهره

اشکال نداره این مشکل اون هست دیگه خوبه ک اگه ناراحتی بینتون هست بخاطر حرفای زشت نیست همین ک با منطقی حرف زدی بالاخره خودش اشتی میکنه

مطمعن هستم لحظه تحویل سال ۱۴۰۰من مادرم وبارها از خدا بخاطر اینکه حس مادرشدن ازم دریغ نکرده شاکرهستم الهی آمین خدایا شکرت من واسه همه منتظرا دعا میکنم شماهم واسه من دعا کنید لطفا تشکر
حس میکنم روش ب رومون باز شده چون من عروس جدیده ام نسبت ب بقیه اوایل رودربایسی داشت البته این حس منه ...

احتمال داره پس شما فعلا سکوت کنید بهتره چون اگر از همین اول کارجوابشون بدین همیشه کدورت بینتون هست

مطمعن هستم لحظه تحویل سال ۱۴۰۰من مادرم وبارها از خدا بخاطر اینکه حس مادرشدن ازم دریغ نکرده شاکرهستم الهی آمین خدایا شکرت من واسه همه منتظرا دعا میکنم شماهم واسه من دعا کنید لطفا تشکر
احتمال داره پس شما فعلا سکوت کنید بهتره چون اگر از همین اول کارجوابشون بدین همیشه کدورت بینتون هست


خیلی میترسم راه بزرگا رو پیش ببره و دیگه نتونم جلودارش بشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز