2777
2789
عنوان

زایمان😑

| مشاهده متن کامل بحث + 205 بازدید | 18 پست
اره تکوناش خیلی خوبه..سونوی اخرم ک دکترداد 34هفته بودم...معاینه لگنم رفتم همه چی خوب بود

خداروشکر

پس پیاده روی کن

تا حدی باشه که نفس کم نیاری طپش قلب بگیریا

قر کمر زیاد بده

مواظب باش کاری نکنی کیسه آبت پاره بشه

بهت فشار زیاد نیاد

خدایا بامید تو    💚🏋🏻‍♀️🤸🏻‍♀️🧘🏻‍♀️ورزش در رمضا        

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خداروشکر پس پیاده روی کن تا حدی باشه که نفس کم نیاری طپش قلب بگیریا قر کمر زیاد بده مواظب باش کا ...

باش فدات..مرسی گلم

منتظرتیم بهونه قشنگ زندگی منو بابایی ...خدایا مرسی بابت هدیه قشنگت
خیلی پزشکاتوصیه نمیکنن ولی به خواهرمن گفته بود هفته40بوداخواهرم..که روزی سه قاشق روغن زیتون بخوره وه ...

بخاطر زردی گرفتن میگن که بهتره خورده نشه مخصوصا کرچک میگن زردی میاره

❤برای سلامتی و تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات❤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792