2777
2789
عنوان

عمل بینی

94 بازدید | 11 پست

سلام کسی هست بینی گوشتیشوبدون عمل کوچیک کرده باشه

اگرکلینیک مطمعن درتبریزمیشناسین که کارشودیدین بهم معرفی کنید دوستان

لطفاتجربه های عملتونوبهمون بگید


توخوب باش اگه مردی بامن🤐 

مادرم پیش دکتر بادام چی عمل کرد فوق العاده بود..همچنین خاله م..و اینم بگم که بینی شون خیلی گوشتی بود و پیش هر دکتری میرفتن میگفتن که نمیشه عمل کنیم و اگه دست بزنیم خراب میشه..ولی بر خلاف انتظار الان هرکی مامانم و خاله م رو میبینه بهشون میگه انگار ده سال جوون تر شدی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میتونین برین تو پیج دکتر بادام چی توی اینستا...اونجا حتی خاله م هم مصاحبه کرده..نمونه ی کارهاشون رو ...

اسم پیجشونوچی نوشتن من زدم ولی یه دکتربادامچی اومداونم توتهران بود

توخوب باش اگه مردی بامن🤐 
اسم پیجشونوچی نوشتن من زدم ولی یه دکتربادامچی اومداونم توتهران بود

بله خب باید برای عمل دیگه حداقل تا تهران برید تا نتیجه ی خوبی بگیرید..ما خودمون از جنوبِ جنوب کشور رفتیم تا تهران دو هفته بیشتر موندیم تا مادرم عمل کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792