مادرم پیش دکتر بادام چی عمل کرد فوق العاده بود..همچنین خاله م..و اینم بگم که بینی شون خیلی گوشتی بود و پیش هر دکتری میرفتن میگفتن که نمیشه عمل کنیم و اگه دست بزنیم خراب میشه..ولی بر خلاف انتظار الان هرکی مامانم و خاله م رو میبینه بهشون میگه انگار ده سال جوون تر شدی
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اسم پیجشونوچی نوشتن من زدم ولی یه دکتربادامچی اومداونم توتهران بود
بله خب باید برای عمل دیگه حداقل تا تهران برید تا نتیجه ی خوبی بگیرید..ما خودمون از جنوبِ جنوب کشور رفتیم تا تهران دو هفته بیشتر موندیم تا مادرم عمل کنه