2777
2789
عنوان

عمل بینی

94 بازدید | 11 پست

سلام کسی هست بینی گوشتیشوبدون عمل کوچیک کرده باشه

اگرکلینیک مطمعن درتبریزمیشناسین که کارشودیدین بهم معرفی کنید دوستان

لطفاتجربه های عملتونوبهمون بگید


توخوب باش اگه مردی بامن🤐 

مادرم پیش دکتر بادام چی عمل کرد فوق العاده بود..همچنین خاله م..و اینم بگم که بینی شون خیلی گوشتی بود و پیش هر دکتری میرفتن میگفتن که نمیشه عمل کنیم و اگه دست بزنیم خراب میشه..ولی بر خلاف انتظار الان هرکی مامانم و خاله م رو میبینه بهشون میگه انگار ده سال جوون تر شدی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میتونین برین تو پیج دکتر بادام چی توی اینستا...اونجا حتی خاله م هم مصاحبه کرده..نمونه ی کارهاشون رو ...

اسم پیجشونوچی نوشتن من زدم ولی یه دکتربادامچی اومداونم توتهران بود

توخوب باش اگه مردی بامن🤐 
اسم پیجشونوچی نوشتن من زدم ولی یه دکتربادامچی اومداونم توتهران بود

بله خب باید برای عمل دیگه حداقل تا تهران برید تا نتیجه ی خوبی بگیرید..ما خودمون از جنوبِ جنوب کشور رفتیم تا تهران دو هفته بیشتر موندیم تا مادرم عمل کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز