بچه ها من برای دانشگاه نهایت تلاشم رو با همه وجود برای رشته ای که می خواستم کردم ولی نشد و حالا در رشته ای دیگه درس می خونم به نظر شما این حکمت خدا بوده؟یا نه به نظر شما علتش چیه
من همونی هستم که با بزرگترین ترس زندگیم رو به رو شدم بیماری که هیچ کس درک نمیکنه بدتر از سرطان باخاک یکسانم کرد وتاابد باهام هست!
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
باشرایطی که داشتم نهایت تلاشم رو کردم و پیش وجدان خودم راضی ام
منظورم سال بعد هست . ما که رفتیم داتشگاه یکی توی کلاسمون ترم اول اومد دیگه نیومد . تصمیمشو گرفت و هی خوند سال چهارم ک ما لیسانس گرفتیم اون ب هدفش ک مزشکی بود رسید ... الان هم اون دکتره و ما بیکار و علاف
اون سال چهارم به هدفش رسید ک ما لیسانس گرفتیم عزیزم . دست از هدفش نکشید . من جای تو نیستم اما بهدعنوان خواهر بزرگت میگم برای هدفت بجنگ و به کمترش راضی نشو