doki_ayande مدیر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 عنوان دوست پسر | مشاهده متن کامل بحث + 960 بازدید | 103 پست 😐😐😐یه دونه دوست پسر داشتم تا گفتم نی نی سایتی ها هجوم اوردن شدن مریم مقدس.واقعا هیچ کدومتون تا حالا دوس پسر نداشتین؟چرا تاپیکمو تعطیل کردین😐خوبه گفتم دوست پسر داشتتتتماگه میگفتم دارم حتما اعدام میشدم 1398/11/06 | 18:44 5 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ay_sudaaaa عضویت: 1398/10/28 تعداد پست: 1087 ادم سالم ارتباط برقرار ميكنه 🤚🏻 و آدم سالم از عقب ارتباط برقرار نمیکنه که باکره باقی بمونه سر شوهر بدبختش رو شیره بماله ( استارترو نمیگما , کلی میگم . کاری که بعضی دخترا میکنن )
__delvin____ عضویت: 1397/04/31 تعداد پست: 1869 من نداشتم .ندارم😮😑 هیچ چیز غیر ممکن نیست من میتونم😻....《2023/1/1》
هیپوتالاموس عضویت: 1398/09/25 تعداد پست: 2857 نه عزیزم دعوا سر این بود که گفتی دوست پسر داشتی و الان قایمش کردی از شوهر بدبخت راسیا 😮😮 جای کتک خوب میشه😕 ولی جای حرف نه 😔😔😔
شهنازبانووو عضویت: 1398/10/29 تعداد پست: 740 خخ دقیقا ..اینجا پر تاپیک طلاق و خیانته .نه عزیزم منم داشتم خیلی ولی الان دیگه متاهلم این از من تو فقط بخواه اجابتش با من !.
هیپوتالاموس عضویت: 1398/09/25 تعداد پست: 2857 من نداشتم .ندارم😮😑 👍👍👍👍 جای کتک خوب میشه😕 ولی جای حرف نه 😔😔😔
doki_ayande مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 نه عزیزم دعوا سر این بود که گفتی دوست پسر داشتی و الان قایمش کردی از شوهر بدبخت هنوز شوهر نکردم تو ک باز اینجایی؟ ب تو چ اخه...وکیل وصی شوهرمی؟
sarira98 عضویت: 1398/10/03 تعداد پست: 5015 اینجا همینجورن عزیزم همه راحت همو قضاوت میکنن و خودشونم پااااک میشه ازتون خواهش کنم برا اینکه بابام راضی ب ی کاری بشه برام صلوات بفرستید خیلییی محتاجم ممنونم 😍😘😗😔(سوالات در مورد حیوانات پاسخگوهستم)
doki_ayande مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 نه عزیزم دعوا سر این بود که گفتی دوست پسر داشتی و الان قایمش کردی از شوهر بدبخت هی با ادب صحبت میکنم باهات هی به اینو اون میپری تهمت میزنی جمع کن بابا
ay_sudaaaa عضویت: 1398/10/28 تعداد پست: 1087 واقعایعنی الان بااینکه شوهرداره دوس پسرشم داره نه گفت دوست پسر داشتم به شوهرم نگفتم میترسم الان پسره بیاد دردسر درست کنه .ماهم گفتیم شاید اون پسر بدبخت خودش اهل دوست دختر نبوده دلش نمیخواسته با دختری ازدواج کنه که قبلا دوست پسر داشته .
manely_m عضویت: 1398/10/21 تعداد پست: 2179 اصن نی نی سایتیا ایرانی نیستن خداییش بعصی وقتا ی چیزایی میگن ک فقط از آنجلینا جولی برمیاد ما صداش میکنیم (بی غیرت) حالا شما بگو(ی پسر روشن فکر مدرن)
هیپوتالاموس عضویت: 1398/09/25 تعداد پست: 2857 متاهلی؟ اگه متاهل من خودمو دار میزنم جای کتک خوب میشه😕 ولی جای حرف نه 😔😔😔