doki_ayande مدیر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 عنوان دوست پسر | مشاهده متن کامل بحث + 960 بازدید | 103 پست 😐😐😐یه دونه دوست پسر داشتم تا گفتم نی نی سایتی ها هجوم اوردن شدن مریم مقدس.واقعا هیچ کدومتون تا حالا دوس پسر نداشتین؟چرا تاپیکمو تعطیل کردین😐خوبه گفتم دوست پسر داشتتتتماگه میگفتم دارم حتما اعدام میشدم 1398/11/06 | 18:44 5 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
doki_ayande مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 ن عزیزم نمیتونه چ کلاهبرداری مگه پولی بهت داده؟؟؟ اصن کلاهبرداری ک ب این چیزا نمیگن ارهبرا همین شماره کارتمو داشتبرا تولدم برام پول فرستاد و چن مناسبت دیکهاخرش فهمیدم یعنی خودش گفتک دوست داره با پسرا هم ارتباط داشته باشهمنم گفتم فرهنگامون بهم نمیخوره و جداشدیم
azin008 عضویت: 1397/06/22 تعداد پست: 16627 اره برا همین شماره کارتمو داشت برا تولدم برام پول فرستاد و چن مناسبت دیکه اخرش فهمیدم یعنی خودش گ ... يعنى گرايش شون به اقايون هم بود؟
doki_ayande مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 يعنى گرايش شون به اقايون هم بود؟ اره هم زن هم مرددلیل جداییمون همین بود
doki_ayande مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 يعنى گرايش شون به اقايون هم بود؟ یعنی میخاست زنش بشما قصد خواستگاری داشتاما میگفت گاهی دوس دارم با مردا هم باشم
azin008 عضویت: 1397/06/22 تعداد پست: 16627 اره هم زن هم مرد دلیل جداییمون همین بود بايسكشوال بودن احتمالااز اول گرايش شون رو به شما نگفتن؟
doki_ayande مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 بايسكشوال بودن احتمالا از اول گرايش شون رو به شما نگفتن؟ نه نگفته بود موقعی ک جدی شد و قرار شد بیاد خواستگاری گفت
azin008 عضویت: 1397/06/22 تعداد پست: 16627 نه نگفته بود موقعی ک جدی شد و قرار شد بیاد خواستگاری گفت اگر در همون ابتداى رابطه بهتون ميگفتن واكنش تون چى بود؟گرايش خودتون فقط به جنس مخالف هست؟
doki_ayande مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 اگر در همون ابتداى رابطه بهتون ميگفتن واكنش تون چى بود؟ گرايش خودتون فقط به جنس مخالف هست؟ هیچی جدا میشم ازشاره.
azin008 عضویت: 1397/06/22 تعداد پست: 16627 هیچی جدا میشم ازش اره. اوهومبهرحال بخاطر جدايى تون متاسفمو اميدوارم روزهاى روشنى در انتظارتون باشه
manely_m عضویت: 1398/10/21 تعداد پست: 2179 بنظرم همون بیش از حدم اگه با یه نفر و ادم باشه اشکال نداره البته نظرامون مخالفه فک کنم آره عزیزم من ب این اعتقاد دارم ک آدم باید ارزش هاش رو حفظ کنه ما صداش میکنیم (بی غیرت) حالا شما بگو(ی پسر روشن فکر مدرن)
doki_ayande مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 اوهوم بهرحال بخاطر جدايى تون متاسفم و اميدوارم روزهاى روشنى در انتظارتون باشه ممنونم گلم
fati_011 عضویت: 1397/12/16 تعداد پست: 5817 24ام توچیی🤪 عه ۱۲ هر کی دره شه سه دره...امشو مه دل غصه دره...چرخ و فلک بازی نده...
paniiiiii13 عضویت: 1398/10/02 تعداد پست: 1752 عه ۱۲ عزیزمم مبارک باشه پیش پیش دختر عموم پروفایلش زده خوشبختی یعنی اسمِ شوهرت مرتضی باشه یِ دلِ سیر گریه کردم برا همه ی اون بدبخت های که اسم شوهرشون مرتضی نیست خدایا خیلی بی انصافیه.