doki_ayande مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 عنوان دوست پسر 960 بازدید | 103 پست 😐😐😐یه دونه دوست پسر داشتم تا گفتم نی نی سایتی ها هجوم اوردن شدن مریم مقدس.واقعا هیچ کدومتون تا حالا دوس پسر نداشتین؟چرا تاپیکمو تعطیل کردین😐خوبه گفتم دوست پسر داشتتتتماگه میگفتم دارم حتما اعدام میشدم 1398/11/06 | 18:44 5 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ay_sudaaaa عضویت: 1398/10/28 تعداد پست: 1087 نه عزیزم دعوا سر این بود که گفتی دوست پسر داشتی و الان قایمش کردی از شوهر بدبخت
fati_011 عضویت: 1397/12/16 تعداد پست: 5817 ادم سالم ارتباط برقرار ميكنه 🤚🏻 لایک❤ هر کی دره شه سه دره...امشو مه دل غصه دره...چرخ و فلک بازی نده...
manely_m عضویت: 1398/10/21 تعداد پست: 2179 واااای تو یک نفرین شده هستیاکنون تو را میترکانمتو چرا دوست پسر داشتی اوف بر تو... اوف بر تو😅😂😂😂 ما صداش میکنیم (بی غیرت) حالا شما بگو(ی پسر روشن فکر مدرن)
هیپوتالاموس عضویت: 1398/09/25 تعداد پست: 2857 به خدا قسم من نداشتم ولی هر کی تو گور خودش میخوابه به که چه جای کتک خوب میشه😕 ولی جای حرف نه 😔😔😔
ruby95 عضویت: 1398/09/25 تعداد پست: 25609 این که خوبه من گفتم جیش دارم تاپیکموُ ترکوندن. هنوز عقدش رو دلم مونده. خون چکید از شاخ گل، باد بهاران را چه شد؟
manely_m عضویت: 1398/10/21 تعداد پست: 2179 ادم سالم ارتباط برقرار ميكنه 🤚🏻 با هرکی؟؟؟؟ ما صداش میکنیم (بی غیرت) حالا شما بگو(ی پسر روشن فکر مدرن)
فاطمهزهرام عضویت: 1397/11/14 تعداد پست: 543 نه عزیزم دعوا سر این بود که گفتی دوست پسر داشتی و الان قایمش کردی از شوهر بدبخت واقعایعنی الان بااینکه شوهرداره دوس پسرشم داره
doki_ayande مدیر استارتر عضویت: 1397/08/07 تعداد پست: 827 ادم سالم ارتباط برقرار ميكنه 🤚🏻 تاپیکمو ترکوندن😐😐چون گفتم دوست پسر داشتم😐
تنها1399 عضویت: 1398/10/02 تعداد پست: 2762 اخ گفتی همه جوری میگن پس من میخوام بدونم دوس دخترای مردم کیان؟! قدرتمندترین فرددرجهان کسی است که اکثراوقات تنهاست.... هنریک ایبسون
googooshsh3 عضویت: 1398/07/30 تعداد پست: 4793 نه نی نی سایتی ها ن دوس پسر دارن نه بی حجابن نه میگوزن نه بلدن فوش بدن عقده ای نیستن فوش بلد نیستن پاک پاکن😂😂😂