2777
2789
عنوان

چشم زخم

718 بازدید | 42 پست

کسی که اعتقاد نداره باهام کلکل نکنه .

بچه ها من زن داداشام خیلی حسود هستن هر چیزی میخرم میگن همیشه خرید میکنی در صورتی که خودشون بهترین خونه زندگی و لباس ها میخرن و خاتواده بابام خیلی حمایتشون میکنن.

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.

ولی ما که دستمون تو جیب خودمونه و شده مدتها خرید نمیکنیم تا چیزی میخریم به جای مبارکه میگن چرا خریدی خیلی گرونه کاش ما پولش داشتیم یا مسافرت میریم میخوان بترکن. جلو روم میگن خوشبحالت ما پولش نداریم .من سالها نازایی داشتیم اونا بچه داشتن و خرج بچه .

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.

ما دوتایی مسافرت میرفتیم و زیاد خرج نمی کردیم مثلا خرید نمی کردیم به اون صورت فقط می گشتیم. جوری شده هر وقت میرم مسافرت گوشیم خاموش میکنم از راه دور بازم زهرم میکنن

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چشم زخم که هست حتی خارجی ها بهش میگن چشم شیطان 

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊

مثلا دیشب دیدمش خیلی حسوده برای سرویس بچه گفت خوشبحالتون یکی برای ما هم بخرید .بچه ها از وقتی برگشتیم شوهرم یه جوری شده حرف باهام نمیزنه ازم فاصله میگیره .منو گزاشت خونه و رفت و چیزی ازش می پرسم بد جواب میده .

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.
چشم زخم وجود داره بیشترم از اطرافیان که می‌شناسن میاد، همیشه چهار قل بخون خوبه

من با غریبه رفت و آمدی ندارم فامیلام خیلی حسودن .دوتا زن دایی دارم زندگی من زیر ذره بین گزاشتن .مسافرت میرم هی پیام میدن گوشیم خاموش میکنم از دستشون 

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.
مثلا دیشب دیدمش خیلی حسوده برای سرویس بچه گفت خوشبحالتون یکی برای ما هم بخرید .بچه ها از وقتی برگشتی ...

سعی کن هر وقت میخواهی با اونا روبرو بشی چهار قل و وان یکاد بخونی و ایت الکرسی و لباس هات آبی باشه رنگ آبی اشعه چشم برمیگردونه بعد هر دیدار اسپند دود کن 

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
انقدر بدم میاد از آدمایی که توی چشم آدم میگن خوش به حالتون

بخدا اینقدر تو زندگیم سختی کشیدیم اونا جای ما یه روز تحمل نداشتن .خیلی ناشکری میکنه و همش اهل مقایسه کردنه. اگه چیزی بخرم یا لباس و طلای جدید با داداشم دعوا راه میندازه 

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.
من با غریبه رفت و آمدی ندارم فامیلام خیلی حسودن .دوتا زن دایی دارم زندگی من زیر ذره بین گزاشتن .مساف ...

تو همه خانواده ها حسادت و چشم زدن هست، هم صدقه بذار هم چهار قل بنویس با خودت داشته باش، چهار قل برای رفع چشم دیگران خوبه امتحانش کن

گر نگهدار من آنست که من میدانم.... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به نظرتون سوخته

_r_m | 48 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز