2777
2789
عنوان

خسته شدم دیگه

414 بازدید | 30 پست

از بی پولی بخدا حقوق رو میگیریم من روی پول رو نمی‌بینم همش به اقساط و قبض و خرید خونه می ره هر ماه همینطوره هر سری میگم این دفعه میکنه نمیمونه به چند تا از دوستام هم بدهکارم نه برای شوهرم میمونه نه من 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

اوووف همه همینجورن الانم که دم عیده😐

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم غصهنخور شرایط همه اینجوریه اکثرا منم بخدا لنگ پولم

فدات 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

همه همینیم عزیزم.خداروشکر کن شوهرت بی کار نیست وسرکارمیره. شوهرمن ۶ماه بیکار بودخدامیدونه فقط چی کشیدیم.تمام اقساطمون عقب افتاده و دائم ازبانک اخطار میاد. الان خداروشکر میکنم که چندروزه سرکارمیره

همه همینن ،اننقدر گرونه همه چی ،حقوقه فقط به چیزای واجب میرسه

آره ما خیلی از واجبات رو هم میزنیم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
همه همینیم عزیزم.خداروشکر کن شوهرت بی کار نیست وسرکارمیره. شوهرمن ۶ماه بیکار بودخدامیدونه فقط چی کشی ...

قربونت واقعا سخت بوده خدا رو شکر الان کار می ره خیلی سخت شده 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
حالا فکرش رو بکن تو این شرایط اقتصادی داغون پدر شوهر مادرشوهر من انقدر وضع مالی خرابی دارن که ما بای ...

وااایییی

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

منم مثل تو هستم از اون بدتر که چند تا مناسبت هم در پیش داریم برای اقوام خیلی مهم ودرجه ۱ ومتاسفانه بی پولی هم این وسط پهن شده روز مادر وپدر هم که هست .عیید هم که داره میاد.لباس بچه ها هم که مونده.من که سپردم به خدایی که بالا سرمونه منو در نزاره وکمکمون بکنه الهی آمین .شما هم از خودش بخواه

خدایا به کسی انقدر غم نده که راحتی خودش رو تو مرگ ببینه  💞💞💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز