من زیاد شخصیت خودمو دوست ندارم دوست دارم ی ادم با اراده تلاشگر و با امیدی باشم اما همیشه منفی بافمو تنبلی میکنم همه دوستام دانشگاه های علوم پزشکی میخونن یا پزشکی یا سال دیگه تمام میکنن جطور تغییر کنم چطور؟؟
به خودت بگو برای یه مدتی میخوام یه جور دیگه باشم و یه جور دیگه نگاه کنم و درس بخونم ... بعد عادت میکنی ... هیچ وقت یادت نره تو باید بخوای و تو باید شرایط رو تو دستت بگیری نه شرایط تو رو نه فکر و توهم تو رو به خودش مشغول کنه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.