2777
2789
عنوان

ناباروری

111 بازدید | 10 پست

5ساله ازدواج کردم پلی کیستیک شدیدهسم داروشیمایی تاحالا تاثیرنداشته داروگیاهی ک درمان کنه بهم معرفی کنید...

دنیام فدای ی تار موات دخترنازم خدایا شکرت ک من هم بعد این همه سختی مادرشدم خدایا شکررررت😍😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تهرانی؟

منم خالم بعد ۵سال با کلی خرجو دوا درمون نتیجه نگرفت ۸۰تومن داد عطاری بهش یه چندتا چیز گیاهی داد خالم باردار شد الانم پسرش ۸ماهشه 

عشقا واسه حاجتم یه صلوات بفرستید💕
تهرانی؟ منم خالم بعد ۵سال با کلی خرجو دوا درمون نتیجه نگرفت ۸۰تومن داد عطاری بهش یه چندتا چیز گیاهی ...

نه شیرازهستم

دنیام فدای ی تار موات دخترنازم خدایا شکرت ک من هم بعد این همه سختی مادرشدم خدایا شکررررت😍😘
این تاپیک رو از اولش بخون و چیزایی که اونجا گفتم رو رعایت کن

برعکس من لاغرهم هسم10کیلو کمبود وزن دارم نسبت ب قدم


دنیام فدای ی تار موات دخترنازم خدایا شکرت ک من هم بعد این همه سختی مادرشدم خدایا شکررررت😍😘
نه شیرازهستم

اشکال نداره یه عطاری خوب پیدا کن برو عزیزم باور کن هیچی مثل داروهای گیاهی نیست تو که همه راهو امتحان کردی این بارم این راهو برو نتیجه میگیری 

عشقا واسه حاجتم یه صلوات بفرستید💕
اشکال نداره یه عطاری خوب پیدا کن برو عزیزم باور کن هیچی مثل داروهای گیاهی نیست تو که همه راهو امتحان ...

آدرس همین عطاری ک توتهران هس روبهم بده من ک همه جارفتم اینم روش

دنیام فدای ی تار موات دخترنازم خدایا شکرت ک من هم بعد این همه سختی مادرشدم خدایا شکررررت😍😘
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لیپدما

vienaaa | 32 ثانیه پیش

کسی میدونه

sm_2000 | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز