2777
2789
عنوان

پلی کیستیک وچاقی

| مشاهده متن کامل بحث + 2410 بازدید | 68 پست
نه ازعکس رنگی می ترسم میگن درد داره پرولاکتین چیه🤔

باشه من حتما به دکتر میگم اون قرص رو برام بنویسه

پرولاکتین یه هورمونه که اگه بالا باشه طرف باردار نمیشه اگه هم باردار شه بچه سقط میشه اینایی که تنبلی تخمدان دارن اکثرا پرولاکتین شون بالاس

عکس رنگی هم تحمل کن دردشو چه فایده تخمک باشه ولی لوله ها گرفته باشن

من اگه تا عید باردار نشدم یه عکس رنگی هم میگیرم

خدا جای حق نشسته ناراحت نباش چندساله ازدواج کردی

اذرماه پارسال

دی ماه هم اقدام کردیم، مهر حامله شدم سقط شد. دکتر گفت تا بعد عید نباید اقدام کنیم چون ممکنه سقط بشه

عزیز مادر سه سال از انتطار من می‌گذره و تو هنوز نیومدی. نمی‌دونی چقدر دوست دارم تورو به آغوش بکشم و عطر تنت رو استشمام کنم؛ اما افسوس که سهم من هرماه بی‌بی چک کاذب و تیتر بتای ۱.۱ لعنتی هست. فکر کنم دیگه خسته شدم. نه می‌خوام برم عمل و نه دکتر، چون فهمیدم خدا هم با من سر لج گذاشته، که اگه نذاشته بود بی‌بی‌چکام مثبت نمی‌شد و آزمایشام منفی.💔💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دور از جونت گل گلی ایشالا حاملگی بعدی موفقیت امیز میشه، البته اگه زود مامله بشم توام ایشالا به زود ...

ممنون گلم

    😔5ساله توحسرتشم😔واسه مـ👧ـامــ👦ــان شدنـم🤰 میـشـه👨‍👩‍👧‍👦 یـه صـلـوات بـفـرستـیـن👶😢
باشه من حتما به دکتر میگم اون قرص رو برام بنویسه پرولاکتین یه هورمونه که اگه بالا باشه طرف باردار ن ...

باشه پس منم میگم دکتراون آزمایش بنویسه ببینم چی میشه درمانی هم داره

    😔5ساله توحسرتشم😔واسه مـ👧ـامــ👦ــان شدنـم🤰 میـشـه👨‍👩‍👧‍👦 یـه صـلـوات بـفـرستـیـن👶😢
اذرماه پارسال دی ماه هم اقدام کردیم، مهر حامله شدم سقط شد. دکتر گفت تا بعد عید نباید اقدام کنیم چون ...

پس عجله نکن هرچی میگه دکترگوش کن حرف مردم هم بسپاربه خدا نگفتی چندساله ازدواج کردی

    😔5ساله توحسرتشم😔واسه مـ👧ـامــ👦ــان شدنـم🤰 میـشـه👨‍👩‍👧‍👦 یـه صـلـوات بـفـرستـیـن👶😢
باشه پس منم میگم دکتراون آزمایش بنویسه ببینم چی میشه درمانی هم داره

آره قرص میده هفته ای یکی بخوری میاد پایین

ولی مال من بعد از مدتی دوباره میره بالا

دیوونه شدم با این پرولاکتین

لاغرنمی تونم بشم همه کاری می کنم اگه لاغرهم می کنم بازم برمیگرده

منم اینجوری بودم ولی زمانی ک تو اقدام بودم و دوسال بود ازدواج کرده بودم خیلی لاغر بودم ک تونستم بعد 1 سال باردار بشم ...الان ولی از وقتی نی نی اومده و 5 سالشه نتونستم ب وزن اونموقع برسم😩

پس عجله نکن هرچی میگه دکترگوش کن حرف مردم هم بسپاربه خدا نگفتی چندساله ازدواج کردی

مرسی گلی

گفتم دیگه. اذر پارسال ازدواج کردم. تقریبا یه سال و یه ماهه

عزیز مادر سه سال از انتطار من می‌گذره و تو هنوز نیومدی. نمی‌دونی چقدر دوست دارم تورو به آغوش بکشم و عطر تنت رو استشمام کنم؛ اما افسوس که سهم من هرماه بی‌بی چک کاذب و تیتر بتای ۱.۱ لعنتی هست. فکر کنم دیگه خسته شدم. نه می‌خوام برم عمل و نه دکتر، چون فهمیدم خدا هم با من سر لج گذاشته، که اگه نذاشته بود بی‌بی‌چکام مثبت نمی‌شد و آزمایشام منفی.💔💔
آره قرص میده هفته ای یکی بخوری میاد پایین ولی مال من بعد از مدتی دوباره میره بالا دیوونه شدم با ای ...

 😣😣😣😣

    😔5ساله توحسرتشم😔واسه مـ👧ـامــ👦ــان شدنـم🤰 میـشـه👨‍👩‍👧‍👦 یـه صـلـوات بـفـرستـیـن👶😢
نه اصلا نمیخورم  حتی دکتر گفته سینه هات تحریک نشن نمیذارم شوهرم دست بزنه نمیدونم چرا اینطوریه

وا😯😯😯😯

    😔5ساله توحسرتشم😔واسه مـ👧ـامــ👦ــان شدنـم🤰 میـشـه👨‍👩‍👧‍👦 یـه صـلـوات بـفـرستـیـن👶😢
مرسی گلی گفتم دیگه. اذر پارسال ازدواج کردم. تقریبا یه سال و یه ماهه

مادر شوهرت واقعا بی فرهنگه

میخواس همون اول بگی ما تا دوسال بچه نمیخوایم

انشاالله زود باردار میشی و دهن اونم بسته میشه

مادر شوهرت واقعا بی فرهنگه میخواس همون اول بگی ما تا دوسال بچه نمیخوایم انشاالله زود باردار میشی و ...

اتفاقا گفتم. حتی گفتم پسرت میگه تا یک، یک سال و نیم دیگه بچه نمی‌خوام.

ببین چقدر پررو و وقیحه که جلوی پسرشو گرفته بود میگفت چرا بچه نمیاری(فضول خانوم فکر میکنه ک همسرم اگه من مشکل داشته باشم بهش میگه)

همسرمم گفته بود بچه نمیخوام فعلا. بذار خودمونو جمع و جور کنیم بعد. 

شانسم زد ده روز بعد اون حرفش من حامله شدم😂

عزیز مادر سه سال از انتطار من می‌گذره و تو هنوز نیومدی. نمی‌دونی چقدر دوست دارم تورو به آغوش بکشم و عطر تنت رو استشمام کنم؛ اما افسوس که سهم من هرماه بی‌بی چک کاذب و تیتر بتای ۱.۱ لعنتی هست. فکر کنم دیگه خسته شدم. نه می‌خوام برم عمل و نه دکتر، چون فهمیدم خدا هم با من سر لج گذاشته، که اگه نذاشته بود بی‌بی‌چکام مثبت نمی‌شد و آزمایشام منفی.💔💔
مادر شوهرت واقعا بی فرهنگه میخواس همون اول بگی ما تا دوسال بچه نمیخوایم انشاالله زود باردار میشی و ...

مادرشوهرمنو نگو فقط می خواد من ازهمسرم جداشم همسرم منو ول کنه😔

    😔5ساله توحسرتشم😔واسه مـ👧ـامــ👦ــان شدنـم🤰 میـشـه👨‍👩‍👧‍👦 یـه صـلـوات بـفـرستـیـن👶😢
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز