2777
2789
عنوان

+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 359 بازدید | 24 پست
وقتی میکشم اصن ب هیچی فکر نمیکنم 😔بهتر از قرص و این چیزاست

این نشون دهنده استعداد فوق العاده ست که حس درونت رو روی کاغذ پیاده میکنی، پیشنهاد میکنم برای اینکه سعی کنی حالت بهتر شه وقتایی که خوشحالی نقاشی بکشی تا این شرطی سازی تو ذهنت تموم شه که وقتی خسته و ناراحتی نقاشی بکشی، یه هفته بگذره میبینی ناخودآگاه نقاشی کشیدنی هم حالت خوبه 

بخند عزیزم😊😊🌸

✔️ ⁩از آنِ خودت باش که ارزنده ترینی✔️⁩                      

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وای من همیشه عاشق نقاشی وخطاطی ونویسندگی بودم وهستم وتا حدودی دنبال کردم البته خطاطی رو بطور خدا دادی بلدم نقاشی تا حدودی نویسندگی دیگه نگو خیلی عاسق شم وبه شما هم تبریک میگم که با نقاشی استرس وغم رو از خودتون دور میکنید دوتا نوه های من با اینکه بچه هستند ولی نقاشی رو خیلی زیبا میکشن 

لطفا برای شادی روح همسرعزیزم یه صلوات بفرستید ان شاءالله درزندگی خوشبخت وسلامت وعاقبت بخیربشین ......الهی آمین 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پوست سفید

سمیه۵۶۹ | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز