2789
عنوان

+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 359 بازدید | 24 پست
وقتی میکشم اصن ب هیچی فکر نمیکنم 😔بهتر از قرص و این چیزاست

این نشون دهنده استعداد فوق العاده ست که حس درونت رو روی کاغذ پیاده میکنی، پیشنهاد میکنم برای اینکه سعی کنی حالت بهتر شه وقتایی که خوشحالی نقاشی بکشی تا این شرطی سازی تو ذهنت تموم شه که وقتی خسته و ناراحتی نقاشی بکشی، یه هفته بگذره میبینی ناخودآگاه نقاشی کشیدنی هم حالت خوبه 

بخند عزیزم😊😊🌸

✔️ ⁩از آنِ خودت باش که ارزنده ترینی✔️⁩                      

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای من همیشه عاشق نقاشی وخطاطی ونویسندگی بودم وهستم وتا حدودی دنبال کردم البته خطاطی رو بطور خدا دادی بلدم نقاشی تا حدودی نویسندگی دیگه نگو خیلی عاسق شم وبه شما هم تبریک میگم که با نقاشی استرس وغم رو از خودتون دور میکنید دوتا نوه های من با اینکه بچه هستند ولی نقاشی رو خیلی زیبا میکشن 

لطفا برای شادی روح همسرعزیزم یه صلوات بفرستید ان شاءالله درزندگی خوشبخت وسلامت وعاقبت بخیربشین ......الهی آمین 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز