2789
عنوان

+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 359 بازدید | 24 پست
وقتی میکشم اصن ب هیچی فکر نمیکنم 😔بهتر از قرص و این چیزاست

این نشون دهنده استعداد فوق العاده ست که حس درونت رو روی کاغذ پیاده میکنی، پیشنهاد میکنم برای اینکه سعی کنی حالت بهتر شه وقتایی که خوشحالی نقاشی بکشی تا این شرطی سازی تو ذهنت تموم شه که وقتی خسته و ناراحتی نقاشی بکشی، یه هفته بگذره میبینی ناخودآگاه نقاشی کشیدنی هم حالت خوبه 

بخند عزیزم😊😊🌸

✔️ ⁩از آنِ خودت باش که ارزنده ترینی✔️⁩                      

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای من همیشه عاشق نقاشی وخطاطی ونویسندگی بودم وهستم وتا حدودی دنبال کردم البته خطاطی رو بطور خدا دادی بلدم نقاشی تا حدودی نویسندگی دیگه نگو خیلی عاسق شم وبه شما هم تبریک میگم که با نقاشی استرس وغم رو از خودتون دور میکنید دوتا نوه های من با اینکه بچه هستند ولی نقاشی رو خیلی زیبا میکشن 

لطفا برای شادی روح همسرعزیزم یه صلوات بفرستید ان شاءالله درزندگی خوشبخت وسلامت وعاقبت بخیربشین ......الهی آمین 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز