zahrapak مدیر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 عنوان کیا بیدارن | مشاهده متن کامل بحث + 536 بازدید | 81 پست کیا حالا حالا ها نمی خوابن؟؟ خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.) 1398/10/24 | 04:52 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zahrapak مدیر استارتر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 بچه ها لطفا برای منم دعا کنید حال روحیم خیییییلی بده فقط خدا بازد کمکم کنه اگر کسی روانپزشک خوب میشن ... ارام باش🤗 خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
رزآبی74 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 3235 عجله نکن اجی. بذار حداقل یه هفته بشه بعد بزن مجبورم باید تا یه ماهگی دعاشو بگیرم سقط نشه بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه
nosh98 عضویت: 1398/05/26 تعداد پست: 6343 الهی من دخترم سرفه شدید عطسه.ابریزش بینی تب آخی، من الان دو هفته درگیرم اول دخترم 5 روز تب و لرز و الانم یکسره سرفه اون بهتر شد نوبت پسرم شد دیگه دارم دیونه میشم. انشاالله دخترت سریع خوب شه ♥️ ♥️به حکمتش دل بسپار♥️
zahrapak مدیر استارتر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 عجله دارم باید تایه ماه تموم نشده دعاشو بگیرم نمیشه۱۵ روز به بعدانگار معلوم میشه خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
zahrapak مدیر استارتر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 آخی، من الان دو هفته درگیرم اول دخترم 5 روز تب و لرز و الانم یکسره سرفه اون بهتر شد نوبت پسرم شد دیگ ... الهی چقدر سخته.من دخترمو یههفته از شیشه گرفتم نمی خوایید شبا الان مریضه من بیدارم بالا سرش.عقده ای خواب دارم خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
رزآبی74 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 3235 نمیشه۱۵ روز به بعدانگار معلوم میشه چی ۱۵ روز من بارداری اولم ۵روزبعدنشون داد بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه
zahrapak مدیر استارتر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 مجبورم باید تا یه ماهگی دعاشو بگیرم سقط نشه ابریشم می بندن به کمر؟؟ خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
رزآبی74 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 3235 ابریشم می بندن به کمر؟؟ یعنی چی بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه
میرفندرسکیان عضویت: 1398/07/27 تعداد پست: 837 مجبورم باید تا یه ماهگی دعاشو بگیرم سقط نشه خب تا بیای تست بزنی یه فران کوچولو همیشه بذار کنارت. این مدت هم فلفل، ترشی، هویج، جیگر گوسفند، خوراکی های خیلی گرم نمک، داروی گیاهی زرشک زعغرون اصن نخور من از اقبال خود نالم که دستی بی نمک دارم... 😭😭😭
zahrapak مدیر استارتر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 چی ۱۵ روز من بارداری اولم ۵روزبعدنشون داد خوب ۱۵ روز بعداز اولین روز اخرین پریودی خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
رزآبی74 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 3235 خب تا بیای تست بزنی یه فران کوچولو همیشه بذار کنارت. این مدت هم فلفل، ترشی، هویج، جیگر گوسفند ... حالا فردا میزنم نشد تا جمعه که میشه ۷ روز یکی دیگه میزنمبازم ممنون بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه
zahrapak مدیر استارتر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 یعنی چی نمیدونم والا میگن ابریشم هفت رنگ با قفل می بندن بعد یه سوره ی قران میخونن بچه سفت میشه سقط نمی شه خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
میرفندرسکیان عضویت: 1398/07/27 تعداد پست: 837 حالا فردا میزنم نشد تا جمعه که میشه ۷ روز یکی دیگه میزنم بازم ممنون همین این چیزایی که گفتم رو رعایت کن این مدت. اگرم باردار بودی که تا سه ماه اول حتما حتما رعایت کن. زرشک هم تا اخر بارداری نخور. من از اقبال خود نالم که دستی بی نمک دارم... 😭😭😭
رزآبی74 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 3235 نمیدونم والا میگن ابریشم هفت رنگ با قفل می بندن بعد یه سوره ی قران میخونن بچه سفت میشه سقط نمی ... نمیدونم اولین بارمه دعا مینویسم به خودم بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه
رزآبی74 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 3235 همین این چیزایی که گفتم رو رعایت کن این مدت. اگرم باردار بودی که تا سه ماه اول حتما حتما رعایت کن. ز ... چشم سعی میکنم رعایت کنم بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه