2777
2789
بچه ها لطفا برای منم دعا کنید حال روحیم خیییییلی بده فقط خدا بازد کمکم کنه اگر کسی روانپزشک خوب میشن ...

ارام باش🤗

خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
عجله نکن اجی. بذار حداقل یه هفته بشه بعد بزن

مجبورم باید تا یه ماهگی دعاشو بگیرم سقط نشه

بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الهی من دخترم سرفه شدید عطسه.ابریزش بینی تب 

آخی، من الان دو هفته درگیرم اول دخترم 5 روز تب و لرز و الانم یکسره سرفه اون بهتر شد نوبت پسرم شد دیگه دارم دیونه میشم. 

انشاالله دخترت سریع خوب شه ♥️

♥️به حکمتش دل بسپار♥️
آخی، من الان دو هفته درگیرم اول دخترم 5 روز تب و لرز و الانم یکسره سرفه اون بهتر شد نوبت پسرم شد دیگ ...

الهی چقدر سخته.من دخترمو یههفته از شیشه گرفتم نمی خوایید شبا الان مریضه من بیدارم بالا سرش.عقده ای خواب دارم

خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
مجبورم باید تا یه ماهگی دعاشو بگیرم سقط نشه

خب تا بیای تست بزنی یه فران کوچولو همیشه بذار کنارت. این مدت هم 

فلفل، ترشی، هویج، جیگر گوسفند، خوراکی های خیلی گرم نمک، داروی گیاهی زرشک زعغرون 

اصن نخور


من از اقبال خود نالم که دستی بی نمک دارم... 😭😭😭
خب تا بیای تست بزنی یه فران کوچولو همیشه بذار کنارت. این مدت هم  فلفل، ترشی، هویج، جیگر گوسفند ...

حالا فردا میزنم نشد تا جمعه که میشه ۷ روز یکی دیگه میزنم

بازم ممنون

بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه 
حالا فردا میزنم نشد تا جمعه که میشه ۷ روز یکی دیگه میزنم بازم ممنون

همین این چیزایی که گفتم رو رعایت کن این مدت. اگرم باردار بودی که تا سه ماه اول حتما حتما رعایت کن. زرشک هم تا اخر بارداری نخور.

من از اقبال خود نالم که دستی بی نمک دارم... 😭😭😭
نمیدونم والا میگن ابریشم هفت رنگ با قفل می بندن بعد یه سوره ی قران میخونن بچه سفت میشه  سقط نمی ...

نمیدونم اولین بارمه دعا مینویسم به خودم

بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه 
همین این چیزایی که گفتم رو رعایت کن این مدت. اگرم باردار بودی که تا سه ماه اول حتما حتما رعایت کن. ز ...

چشم سعی میکنم رعایت کنم

بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز