zahrapak مدیر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 عنوان کیا بیدارن | مشاهده متن کامل بحث + 536 بازدید | 81 پست کیا حالا حالا ها نمی خوابن؟؟ خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.) 1398/10/24 | 04:52 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فسنجون۱ عضویت: 1398/10/16 تعداد پست: 604 منم بچم تب داره میترسم بخوابم دعاکنید خوب بشه دوسه روزه نخوابیدم درست گلم گلاب ولرم بده بخوره با گلاب ولرم دست شویه وپاشویه اش کن دستمال نم دار از گلاب ولرم را بذار روی پیشونی وکبدش
zahrapak مدیر استارتر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 مثل من 3 شبه تب داره صبح میبرمش به دکتر دیگه علایم دیگش چیه غیر تب؟؟ خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
papaieee عضویت: 1398/04/11 تعداد پست: 294 منم بچم تب داره میترسم بخوابم دعاکنید خوب بشه دوسه روزه نخوابیدم درست به امید خدای مهربون خوب میشه
رزآبی74 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 3235 باید ناشتا باشی بعدشم اولین ادرارکه صبح انجام میدی. خب من تازه دستشویی رفتم صبحم ساعت ۹ پامیشم شوهرمو راه بندازم میشه ۴ساعت کافیه بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه
nosh98 عضویت: 1398/05/26 تعداد پست: 6343 یه پیاز بردار از وسط قاچ کن بذار کف دوتا پاهاش هم تبشو میکشه هم بدنشو تمیز میکنه از ویروس و این چیزا چشم الان انجام میدم مرررسی عزیز دل ♥️به حکمتش دل بسپار♥️
zahrapak مدیر استارتر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 گلم گلاب ولرم بده بخوره با گلاب ولرم دست شویه وپاشویه اش کن دستمال نم دار از گلاب ولرم را بذار روی پ ... مرسی اتفاقا یه سره گلاب میزنم بهش.کاسه اش بالا سرمه فقط میزنم توخواب میپره جیغ میزنه اذیت میشع خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
رزآبی74 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 3235 هروفت بزنی اشکال نداره.منکه ظهر بعد ناهار زدم مثبت شد😅😅😅 عصری زدم منفی شد بعدشم ۴روزه ازوقتم گذشته بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه
nosh98 عضویت: 1398/05/26 تعداد پست: 6343 علایم دیگش چیه غیر تب؟؟ دل درد، گلوشم خس خس میکنه، بی آرومی میکنه دائم. 2.5 سالشه ♥️به حکمتش دل بسپار♥️
zahrapak مدیر استارتر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 عصری زدم منفی شد بعدشم ۴روزه ازوقتم گذشته فک کنم زوده نشون نمیده بزارحداقل فردا پس فردا بزن خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
shirin_ عضویت: 1397/11/08 تعداد پست: 2962 منم بیدارممم یا رب تو چنان کن که پریشان نشوم♡من ه م ی ن ۱ دونه ام♡
zahrapak مدیر استارتر عضویت: 1398/04/13 تعداد پست: 1539 دل درد، گلوشم خس خس میکنه، بی آرومی میکنه دائم. 2.5 سالشه الهی من دخترم سرفه شدید عطسه.ابریزش بینی تب خدابخشنده اس..........میبخشه......(خودت پارش کن.)
رزآبی74 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 3235 فک کنم زوده نشون نمیده بزارحداقل فردا پس فردا بزن عجله دارم باید تایه ماه تموم نشده دعاشو بگیرم بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه
میرفندرسکیان عضویت: 1398/07/27 تعداد پست: 837 عصری زدم منفی شد بعدشم ۴روزه ازوقتم گذشته عجله نکن اجی. بذار حداقل یه هفته بشه بعد بزن من از اقبال خود نالم که دستی بی نمک دارم... 😭😭😭
papaieee عضویت: 1398/04/11 تعداد پست: 294 بچه ها لطفا برای منم دعا کنید حال روحیم خیییییلی بده فقط خدا بازد کمکم کنه اگر کسی روانپزشک خوب میشناسه معرفی کنه بهم
خانومهخونه عضویت: 1398/10/24 تعداد پست: 3507 منم بچم تب داره میترسم بخوابم دعاکنید خوب بشه دوسه روزه نخوابیدم درست انشاالله خوب بشن