من خودم شاغلم و چند وقتیه ک تنها زندگی میکنم ، بابام از قدیم بهم پول میداد با اینکه من گفته بودم نمیخوام و ازش خرج نکردم تقریبا تا الان بعد از عقدمون هم بابام هرماه میریزه
شوهرمم از نامزدیمون معتقد بود ک باید اون خرجمو بده و نمیگرفتم الان ک تازه تقریبا عقد کردیم اونم ب کارتم میریزه
خرج زندگیمم حقوق خودم کافیه ، عملا پولی ک این دوتا میریزن میمونه وخرج نمیکنم تویه کارت جداست