رانندگی مدیر عضویت: 1398/04/31 تعداد پست: 2458 عنوان شغل همسر | مشاهده متن کامل بحث + 1854 بازدید | 145 پست سلام میشه شغلای همسراتون بگین درامداتون اونا ک عقدن منم عقدم بیان بگن ممنون میشم 1398/10/17 | 09:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nami64 عضویت: 1398/06/04 تعداد پست: 732 🤭😅پس چرا تو تایپیکتون دنبال پزشک برا تفسیر آزمایش بودین خوب از همسرتون میپرسیدین😕 منم الان میخواستم بپرسم ملت عقده ای شدنا دعا کنید دخملم سالم بیاد تو بغلم...
atri24 عضویت: 1397/12/16 تعداد پست: 964 ساخت و تولید قطعات ماشین متغییر ولی میانگین ۵ تومن خدارو هزار مرتبه شکر
گندمجون عضویت: 1397/11/15 تعداد پست: 5383 نمایشگاه اتومبیل بابا کار میکنه درآمدش متغیره گاهی یک ماه هیچی گاهی تا 10 میلیون میشه با این اوضاع اقتصادیم که معلوم نیس چی به چیه
dokhtare_lajbaz3 عضویت: 1398/08/25 تعداد پست: 1500 پایه حقوق فرقی نداره من خودم دانشجو معلمم نمیدونم چرا ایقد به شوهرت کم حقوق میدن تازه دانشگاه هن که ... ینی دروغ میگه بهم؟!😕🤕🤔اخه خودم دیدمهمیشه هم وسط هفته کم میاریمب سابقه ربطی نداره؟ /: ♡
zhara78 عضویت: 1398/08/17 تعداد پست: 20318 حقوق معلم بیشتره یا پرستار ؟ پرستار بیشتره حدود ی ۷۰۰تومن ولی خب اگه پرستار اضافه کاری وایسته مسلما حقوقش خوب میشه ولی خیلی سختی کار داره پرستاری تموم بیمارستان از صدای جیغ دختری پر شده بود که برای شیمی درمانی نمیذاشت دست به موهاش بزنن چون عشقش موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
گل_کادوپول عضویت: 1398/04/11 تعداد پست: 3834 میوه فروش متغیربیمه هم نیستیم لطفا لایک نکن ممنون براخوشبخت شدن و رسیدن به آرزوهام یه صلوات میفرستی اللهم صلی علی محمد و آل محمد
یلدا۸۴ عضویت: 1397/12/11 تعداد پست: 3971 دبیر یک و هفتصد😑😑ای تو روحتون ببخشید من خواستگارم خواهرش گفت معلمه یعنی اول خانوادش اومدن،نمیدونم حقوقشون چقدره سنشم ۲۷ سالشه . خقوقش بستگی به سابقه شون داره مااز طبقه پایین جامعه نیستیم این جامعه اس که چند طبقه روما ساخته
گندمجون عضویت: 1397/11/15 تعداد پست: 5383 پرستار بیشتره حدود ی ۷۰۰تومن ولی خب اگه پرستار اضافه کاری وایسته مسلما حقوقش خوب میشه ولی خیلی سختی ... دوست من پرستاره نزدیک 3 میگیرن
zhara78 عضویت: 1398/08/17 تعداد پست: 20318 ینی دروغ میگه بهم؟!😕🤕🤔اخه خودم دیدم همیشه هم وسط هفته کم میاریم ب سابقه ربطی نداره؟ نمیگم دروغ میگه شایدم راس بگه چرا به سابقه هم ربط داره هر چی بیشتر باشه حقوقت بیشترهحالا به فیش حقوقیش ی نگاه بنداز تموم بیمارستان از صدای جیغ دختری پر شده بود که برای شیمی درمانی نمیذاشت دست به موهاش بزنن چون عشقش موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
رزصورتی عضویت: 1396/07/20 تعداد پست: 1698 منم الان میخواستم بپرسم ملت عقده ای شدنا واقعااا اخه چه لزومی داره 😐😐 من قهرمان زندگیم رو توی آیینه میبینم💪
zhara78 عضویت: 1398/08/17 تعداد پست: 20318 دوست من پرستاره نزدیک 3 میگیرن خب معلمم همیقدر حتی بیشتر میگیره تموم بیمارستان از صدای جیغ دختری پر شده بود که برای شیمی درمانی نمیذاشت دست به موهاش بزنن چون عشقش موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
گندمجون عضویت: 1397/11/15 تعداد پست: 5383 میوه فروش متغیربیمه هم نیستیم متهم هر چقدر به شوهرم میگم بیمه تامین اجتماعی شو گوش نمیده میگه نه
dokhtare_lajbaz3 عضویت: 1398/08/25 تعداد پست: 1500 ببخشید من خواستگارم خواهرش گفت معلمه یعنی اول خانوادش اومدن،نمیدونم حقوقشون چقدره سنشم ۲۷ سالشه . خق ... ارع ب سابقه ربط دارهمنم سر در نمیارم /: ♡
سحررررررررررر80 عضویت: 1398/10/11 تعداد پست: 582 خب معلمم همیقدر حتی بیشتر میگیره معلمی سال اخر که میخوای بازنشت بشی میشه اینقدر من اونیم که سایه هم نداشت دلش رو تو یه کوچه جا گذاشت همون که تو دلش غما رو کشت غیر از این سکوت چیزیو بر نداشت من همونیم که گریه میکنه 💜