2777
2789
🤭😅پس چرا تو تایپیکتون دنبال پزشک برا تفسیر آزمایش بودین خوب از همسرتون میپرسیدین😕

منم الان میخواستم بپرسم ملت عقده ای شدنا

دعا کنید دخملم سالم بیاد تو بغلم...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پایه حقوق فرقی نداره من خودم دانشجو معلمم نمیدونم چرا ایقد به شوهرت کم حقوق میدن تازه دانشگاه هن که ...

ینی دروغ میگه بهم؟!😕🤕🤔اخه خودم دیدم

همیشه هم وسط هفته کم میاریم

ب سابقه ربطی نداره؟

/:     ‌
حقوق معلم بیشتره یا پرستار ؟

پرستار بیشتره حدود ی ۷۰۰تومن ولی خب اگه پرستار اضافه کاری وایسته مسلما حقوقش خوب میشه ولی خیلی سختی کار داره پرستاری

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
دبیر یک و هفتصد😑😑ای تو روحتون


ببخشید من خواستگارم خواهرش گفت معلمه یعنی اول خانوادش اومدن،نمیدونم حقوقشون چقدره سنشم ۲۷ سالشه . خقوقش بستگی به سابقه شون داره

مااز طبقه پایین جامعه نیستیم این جامعه اس که چند طبقه روما ساخته  
ینی دروغ میگه بهم؟!😕🤕🤔اخه خودم دیدم همیشه هم وسط هفته کم میاریم ب سابقه ربطی نداره؟

نمیگم دروغ میگه شایدم راس بگه چرا به سابقه هم ربط داره هر چی بیشتر باشه حقوقت بیشتره

حالا به فیش حقوقیش ی نگاه بنداز 

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
دوست من پرستاره نزدیک 3 میگیرن

خب معلمم همیقدر حتی بیشتر میگیره

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥
خب معلمم همیقدر حتی بیشتر میگیره

معلمی سال اخر که میخوای بازنشت بشی میشه اینقدر

من اونیم که سایه هم نداشت دلش رو تو یه کوچه جا گذاشت همون که تو دلش غما رو کشت غیر از این سکوت چیزیو بر نداشت من همونیم که گریه میکنه 💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792