2777
2789

نخر

همش الکیه

بیچاره میشه

خودش بشینه توخونه بخونه

ی ازمون خوب با کتاب تست خوب

جایی اشکال داشت مبحثی بره کلاس یا معلم خصوصی بگیره

به نام خدا😶من ازدست مردا فرار کردم اومدم‌سایت زنونه واسه چییی درخواست دوستی میدی مردحسابی؟🤢نکن حاجی نکننننن..شرمت باد💨✋✋✋میپرسین چرا ترشیده؟میگم که ی روز ازمامانم پرسیدم‌ننه واسم خواستگارنیومده گفت نهههه✌🤐داداشم داشت ردمیشد مث خرعر زد گفت هاااااارهااااارترشیده😶داشتم فحش میدادم بهش وهمزمان تونی نی سایت ثبتنام میکردم که از سوز وجودم یهو دیدم زدم ترشیده وتائیدشده😐حالا اگه یه ذره شعور داشته باشی کاربر عزیز ایتقدنمیپرسی و مسخره نمیکنی😏ترجیح میدم بترشم‌تا ازدواج کنم بیام اینجا بزنم توسرم😝😝

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به قول بابام :

آشغالارو تبلیغ میکنن

چزیای خوب که اصلا جای تعریف و تبلیغ نداره

خاک انداز کیست ؟ خاک انداز یه سری کاربر هستن تا یکی تاپیک میزنه ، سریع مثل خاک انداز خودشونو میندازن وسط و کامنت میذارن : (خب چکار کنم)،(به تو چه)یا(به ما چه) این که گُل ⚽️ به خودیه 😂 خب اگه میگی (به ما چه)میشه بگین شما وسط این تاپیکی که به شما مربوط نیست ، چه گوهری می اَفشانین ؟ آهای شمایی که می نویسین : (خب چکار کنم) شما بفرما مابقیِ اورانیوم هایی که تو تاپیک های قبلی جامونده رو غنی بفرمایین کاش فضای مجازی ، یه فیلتری داشت کسایی که فرهنگِ حضور در سایت های عمومی رو ندارن ، نتونن ورود کنن و انرژی منفی هاشون رو به اشتراک بذارن لطفا کاربرای خاک انداز به تاپیک من نیان  مرســـی ، اَه   

کلاس چندمه؟

توی کلاس همه رو درس میدن برای چی مخارج کنی؟

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
نخر همش الکیه بیچاره میشه خودش بشینه توخونه بخونه ی ازمون خوب با کتاب تست خوب جایی اشکال داشت م ...

منم همین فکرو می کردم ولی الان نظرم عوض شده اینا بی تاثیر هم نیست نکات تست زنی اینا رو میگن 

🍀
منم همین فکرو می کردم ولی الان نظرم عوض شده اینا بی تاثیر هم نیست نکات تست زنی اینا رو میگن 

ن خواهر الکیه بشینی سرکنکور میفهمی چی میگم😂

به نام خدا😶من ازدست مردا فرار کردم اومدم‌سایت زنونه واسه چییی درخواست دوستی میدی مردحسابی؟🤢نکن حاجی نکننننن..شرمت باد💨✋✋✋میپرسین چرا ترشیده؟میگم که ی روز ازمامانم پرسیدم‌ننه واسم خواستگارنیومده گفت نهههه✌🤐داداشم داشت ردمیشد مث خرعر زد گفت هاااااارهااااارترشیده😶داشتم فحش میدادم بهش وهمزمان تونی نی سایت ثبتنام میکردم که از سوز وجودم یهو دیدم زدم ترشیده وتائیدشده😐حالا اگه یه ذره شعور داشته باشی کاربر عزیز ایتقدنمیپرسی و مسخره نمیکنی😏ترجیح میدم بترشم‌تا ازدواج کنم بیام اینجا بزنم توسرم😝😝
۶ سال پیش نشستم پاش 😂

😂ن خدایی خوب نیس من ۲سال پیش نشستم😂

به نام خدا😶من ازدست مردا فرار کردم اومدم‌سایت زنونه واسه چییی درخواست دوستی میدی مردحسابی؟🤢نکن حاجی نکننننن..شرمت باد💨✋✋✋میپرسین چرا ترشیده؟میگم که ی روز ازمامانم پرسیدم‌ننه واسم خواستگارنیومده گفت نهههه✌🤐داداشم داشت ردمیشد مث خرعر زد گفت هاااااارهااااارترشیده😶داشتم فحش میدادم بهش وهمزمان تونی نی سایت ثبتنام میکردم که از سوز وجودم یهو دیدم زدم ترشیده وتائیدشده😐حالا اگه یه ذره شعور داشته باشی کاربر عزیز ایتقدنمیپرسی و مسخره نمیکنی😏ترجیح میدم بترشم‌تا ازدواج کنم بیام اینجا بزنم توسرم😝😝

بنظرم خودش بخونه بهتره.من خودم از یه موسسه ای که اسمشو نمیارم پکیج دروس تخصصی رو گرفتم. اونم بیشتر بخاطر تبلیغات این موسسه بود که من مشتاق شدم و پکیج رو ازشون خریدم ولی بعدها متوجه شدم کار اشتباهی کردم و مجبور شدم واسه ریاضی و فیزیک کلاس کنکور برم. بنظرم خودش بخونه بهتره و هر جا نیاز بود کلاس بره بهتر. ان شاالله موفق بشه 

ادموند هیلاری اولین فاتح اورست پس از تلاش ناموفقش برای صعود رو به اورست گفت:برمیگردم فتحت میکنم تو یه کوهی و نمیتونی رشد کنی اما من یه آدمم و میتونم؛او در 1953 اورست را فتح کرد.
۶ سال پیش نشستم پاش 😂

حالا چی قبول شدین؟

ادموند هیلاری اولین فاتح اورست پس از تلاش ناموفقش برای صعود رو به اورست گفت:برمیگردم فتحت میکنم تو یه کوهی و نمیتونی رشد کنی اما من یه آدمم و میتونم؛او در 1953 اورست را فتح کرد.
😂ن خدایی خوب نیس من ۲سال پیش نشستم😂

حالا چی قبول شدین؟

ادموند هیلاری اولین فاتح اورست پس از تلاش ناموفقش برای صعود رو به اورست گفت:برمیگردم فتحت میکنم تو یه کوهی و نمیتونی رشد کنی اما من یه آدمم و میتونم؛او در 1953 اورست را فتح کرد.
حالا چی قبول شدین؟

دندون

به نام خدا😶من ازدست مردا فرار کردم اومدم‌سایت زنونه واسه چییی درخواست دوستی میدی مردحسابی؟🤢نکن حاجی نکننننن..شرمت باد💨✋✋✋میپرسین چرا ترشیده؟میگم که ی روز ازمامانم پرسیدم‌ننه واسم خواستگارنیومده گفت نهههه✌🤐داداشم داشت ردمیشد مث خرعر زد گفت هاااااارهااااارترشیده😶داشتم فحش میدادم بهش وهمزمان تونی نی سایت ثبتنام میکردم که از سوز وجودم یهو دیدم زدم ترشیده وتائیدشده😐حالا اگه یه ذره شعور داشته باشی کاربر عزیز ایتقدنمیپرسی و مسخره نمیکنی😏ترجیح میدم بترشم‌تا ازدواج کنم بیام اینجا بزنم توسرم😝😝
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز