2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا فقط لکه بینی داشتم.سونو دادم دکتر گفت کیست شکلاتی داری

ايشالا زودتر خوب بشي

ببخشيد نتونستم كمكي كنم

اين روزا حال دلم بدجوري خرابه ميشه مرام بخرج بدي براي خوب شدن حال دلم صلوات بفرستي😔

خواهظا به شکلات من کاری نداشته باش به این خوبی😢

وقتی کارهایی که میکنیم فقط به خاطر نفس خود عمل باشه و نه به انتظار پاداش از هر کاری که میکنیم لذت میبریم❤نظرتو میتونی ریپلای کنی ولی تحمیل نه 😉
بعدش دیگه در نیومدش.با دارو رفع نمیشه.

من 15سالگی از درد شدید پریود فهمیدم کیست دارم دوسال دارو خوردم یه سال پونه و داروگیاهی های دیگه و درمان های خونگی اخرش دکترم گفت باید عمل بشی اگه بترکه میمیری معرفی کرد یه دکتر دیگه عمل کردم بعد عمل ازمایش دادم گفتن کیستت بچه زا نیست اگه بود باید دارو مصرف میکردی  

بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه 
والا فقط لکه بینی داشتم.سونو دادم دکتر گفت کیست شکلاتی داری

خواهرم داشت اهمیت نداد ترکید اگه نمیرسوندن بیمارستان میمرد

بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه 
ببخشید سایزش چقدر بود

اول دوسانت بعد پنج سانت بعد نه سانت

تو سونو اینجوری دیدم تشخیص خودم بود 

بیایید متحد شیم برای اونایی که تو اینستا هرزگی تبلیغ میکنن گزارش بزنیم نسلشون منقرض بشه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز