به دکترت بستگی داره.اگر مجرای بینیتو بعد از عمل شستشو نده خون بالا میاری.من الان یک ماهه عمل کردم.خیلی راضی ام.خونم بالا نیاوردم.همه میگفتن با بچه ی کوچیک سخته.بچم 23 ماهه هست و راااااحت عمل کردم.فقط یک روز اولش، تنفسم سخت بود چون تامپون توی بینیم بود.توی اتاق عمل گفتن حاضری برای بیهوشی؟بعد یه تزریق انجام دادن، اتاق دور سرم چرخید.سر گیجه و تمام.دیگه نفهمیدم تا اینکه صداشون رو شنیدم و منو صدا میکردن که از بیهوشی دراومدم.6 ساعت بعد به هوش اومدم.عالی بود.