چجوری بمونم باهاش وقتی دوسم نداره و درخواست طلاق داده 😔😔نه طلاق دادن ربطی به پارتی نداره
نمیگم ک باهاش بمون میگم ک اگه تو خونتو ترک کنی اونم فردا تو دادگاه میگه ک خودش میخاد جدا شه که گذاشته رفته اما اگه تو نری خودش تو رو بیرون کنه و بخاد طلاقت بده باید همه مهریه و نفقه تو بده هر وقتم دیدی بیرونت کرد همینجوری نزاری بری زنگ بزن ۱۱۰ بیاد صورت جلسه کنه فردا تو دادگاه مدرک داشته باشی ک خودش تو رو بیرون کرده این زندگی بشو نیس طلاق بگیر اما از حق و حقوقت نگذر
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
چرا قربونت بشم...مطمعن باش لیاقتتو نداره پست فطرت...ولی هیچ جوره ازش نگذر...به غلط کردن بندازش...دایی خودم رفت درخواست طلاق داد واسه خانومش..با اینکه زنش یکم مشکل عقلی داشت بازم پدر داییمو در اوردن..همه چیزشو ازش گرفتن..هنوز ک هنوزه داییم به خودش نیومده...ولی خب بلخره هر کی رفت واسه خودش دیگه
تو جلسات دادگاه مطرحش کن یا خودت ب قاضی بگو موقعی ک اون اونجا نباشه بگو مدرکم دارم ازش ولی پیش شوهرت نگو چون ممکنه گوشیتو بشکنه یا عکسارو پاک کنه اینجوری قاضی طرفتو میگیره
خب پس تو هم اصلا به روی خودت نیار...تو هم خیلی خوب باهاش برخورد کن.ناز کن عشوه بیا.از ابزار زنانت استفاده کن...ببین چی میشه آخرش..وقتی هم که کاغذی دادخواستی چیزی از دادگاه اومد.بهش نشون بده بگو این چیه؟؟؟بگو میخوای مهریمو بدی؟؟ببین چی میگه...ولی کاملا خونسرد باش