2777
2789
عنوان

حلوا

| مشاهده متن کامل بحث + 492 بازدید | 21 پست
خب سرچ کن حلوای شیره انگور توی همین سایت کاربر سایو هم اموزش داد خوشمزه اس

مرسی گلم فدات

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
چطور درست کنم آخه اونوقت رنگش چه رنگ میشه طرزش رو میگی بهم فدات

خانمی من اول شکر یا نبات رو توی قابلمه اب میریزم .میزارم بجوشه و ابش کشیده بشه بعد گلاب رو اضافه میکنم میزارم سرد بشه !!بعد توی تابه جدا ارد رو میریزم با شعله خیلی کم حدود یک ساعت مرتب هم میزنم تا خوب تیره بشه ارد حتما شعله خیلی کم باشه در حد دمی برنج!! وگرنه ارد میسوزه بعد که تیره تیره شد روغن اضاف میکنم مرتب هم میزنم و شهد اب و نبات و گلاب رو کم کم اصاف میکنمو هم میزنم

خدایا هزار مرتبه شکرت   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خانمی من اول شکر یا نبات رو توی قابلمه اب میریزم .میزارم بجوشه و ابش کشیده بشه بعد گلاب رو اضافه میک ...

مرسی گلم قربونت شم برم درست کنم خیلی ممنون

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

عزیزم بارداری و به فکر زعفرون هستی😕...!!!!! درسته زعفرون به اندازه ی کم اشکال نداره ولی مجبور نیستی عزیزم ....اینترنت سرچ کن انواع حلوا..همش براتون میاد...موفق باشی😊

خدایا خودت هستی🤲 دخترم آسمانی شد😔..اگه تونستی یک صلوات بفرست 🌹
عزیزم بارداری و به فکر زعفرون هستی😕...!!!!! درسته زعفرون به اندازه ی کم اشکال نداره ولی مجبور نیستی ...

مرسی گلم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز