2777
2789
عنوان

شماره زن

450 بازدید | 43 پست

دیروز شماره ناشناس دیدم گوشی همسرم رمزی سیو شده بود هرچقد گفتم کیه گفت نمیدونم یادم نیست ..گفتم زنگ میزنم ببینم کیه گفت ن نزنیا زشته گفتم خب ببینم طرف کی هست گفت دوستمه اینطوری سیو کردم گفتم باشه ..شماره طرف توی تل زدم دیدم اشناست و عروس عموی باباشه و خانومه اصلاااا خانوم درستی نیست همه ام میدونن باز بهش گفتم بزار زنگ بزنم هی گفت ن  شاید زهراست زن فلانی😐گفتم شماره زن فلانی تو گوشی تو چیکار میکنه گفت بخدا حدس زدم منم زنگ زدم دیدم بله خودشه...هرچقد میگم چرا سیو کردی میگ ک خودت سیو کردی کار من نیست و مگ من مرض دارم برم با اون و این حرفا ...حالا ب نظرتون چیکار کنم

جرش بده سلیطه بازی درار کوتاه نیا

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچی.بشین سرجات.مردا همینن والا.

اگه پسر داری رو پسرت کار کن ک خوب تربیت بشه

بچه ها لــــــــــطفا واســــــه سلامـــــــتی عــــــشقم دعــــــــا کنین.ازتون التماس میکن. حداقل به نیتش یه صلوات بفرستین...ازتون ممنونم خدا به همتون ارامش بده.                        خــــــــدا جونمالتماس میکنـــــــم همیــــشه مواظـــــب عشـــــــقم باش.اون خیلــــــــی ادم خوب و مهربونی خودت که میدونی.به خاطر دل پاکشـــــــم که شده همیشه پشتش باش وادمای سالم و درستیو مسیر زندگیش قرار بـده. امین یارب العالمین.خداجونم ممنونم که عشقم سالم و سرحال رو زمین هستش و نفس میکــــــشه.هرجــــــا هست امیدوارم همــــــــــیشه خوش باشه.😍😍😍😍😘😘😘😘 دوست دارم بــهــــتریـنــــم...من امتحان زبان انگلیستونو با هزینه کم میدم...هرچقد در توانتونه میتونین پرداخت کنین ..اگه خواستین بیاین پی وی با هم هماهنگ بشیم...

خب شاید زنه ب شوهرت زنگ زده.یا اس داده.(با توجه ب اینکه میگی زن خوبی نیست) شوهرت سیوش کرده از تلگرام و جاهای دیگه بفهمه کیه

همیشه ک بدترین چیزا اتفاق نمی افته.مثبت نگر باش

خدارو ۱۰۰ هزار مرتبه شکر مادر یه پسر کوچولوی ناز شدم...خدایا انشاالله همه ی منتظرا این حس رو تجربه کنن🤲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792