2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خود اسم آنا جالب نیس؟

قشنگه منم آنا رو خیلی دوست دارم

💞صلوات💞  برای رهاااایی از کرونا 💞💞سرم به سنگ نخورد ... سنگو زدن به سرم ...😔 فقط یه روزی، یه جایی، یه جوری ، یه کسی حتما میشه فقط صبر داشته باش دختر🔥🔥بدی هات خوبی ها تو از یادم برد😔 عشق یعنی حسرت پنهان دل  زندگی در گوشه ویران دل 🌸🍀🌸 دنیااای ما با عشق درگیره ❤🌺❤🌺 با تو آرام و  بی تو پریشان و ... دل که هوایی شدنش دست خودش نیست .... 😉😉😉 ناب و گیرایی گر چه نمی دانی 🥰🥰🥰 

قشنگه:آناشید به روزتره

میبینمت  دل میشه پرپر؛این چه حسیه آی دلبر؟😜باتوآرومه دلم؛   آرومه دلم؛تویی قانون دلم؛به تو محکومه دلم.دلبررررررررررررررر 💜میبری هوش وحواس از سر😛😍(بعضی ازدوستان لطفا نخودآش نباشید:ممنون 😆)

منم موافق نیستم 

🧿سرانجام به حکمت اتفاقات زندگی پی میبرید پس فعلاً به سردرگمی ها بخند از میان اشک ها لبخند بزن و همواره به خودت یادآوری کن پشت هر حادثه قطعا دلیلی نهفته است 🧿

عزیزم😅😅اسم من آناست.والا تا الآن که همه عاشق اسمم شدن.جدی میگم عاشق اسمم هستم.آنّا اسم منه.رو ن تشدید داره.وای چقد ذوق کردم😍😍😍

من یک پرستار مهربونم❤👩🏻‍⚕اگر سوالی در زمینه نرسینگ (nursing) دارید حتما ازم بپرسید، اگر توان علمیشو داشته باشم با جون و دل جواب میدم💃🏻🥰لطفا سوال در مورد رشته و شغل پرستاری رو در این تاپیک پرسش در مورد شغل و رشته پرستاری بپرسید ازم❤🙏🏻

بخدا نه که اسم خودم باشه ها...ولی کلا اسم با کلاس و خاصیه.

Anna منظورمه.ana نه.anna انگلیسی و فرانسوی هست عزیزم😍

من یک پرستار مهربونم❤👩🏻‍⚕اگر سوالی در زمینه نرسینگ (nursing) دارید حتما ازم بپرسید، اگر توان علمیشو داشته باشم با جون و دل جواب میدم💃🏻🥰لطفا سوال در مورد رشته و شغل پرستاری رو در این تاپیک پرسش در مورد شغل و رشته پرستاری بپرسید ازم❤🙏🏻
عزیزم 😍❤

من اگه اسم خودم آنّا نبود میذاشتم آنّا ولی چون نمیشه میخوام بذارم لِنا یا آنالی یا لیانا.😅البته بماند که مجردم😁

من یک پرستار مهربونم❤👩🏻‍⚕اگر سوالی در زمینه نرسینگ (nursing) دارید حتما ازم بپرسید، اگر توان علمیشو داشته باشم با جون و دل جواب میدم💃🏻🥰لطفا سوال در مورد رشته و شغل پرستاری رو در این تاپیک پرسش در مورد شغل و رشته پرستاری بپرسید ازم❤🙏🏻
بخدا نه که اسم خودم باشه ها...ولی کلا اسم با کلاس و خاصیه. Anna منظورمه.ana نه.anna انگلیسی و فرانس ...

چه اسم باکلاسی برات انتخاب کردن .چند سالتونه ؟ من تا حالا تو مدرسه انا نشنیدم .

من اگه اسم خودم آنّا نبود میذاشتم آنّا ولی چون نمیشه میخوام بذارم لِنا یا آنالی یا لیانا.😅البته بما ...

من ارزوم اینه دو قلو دختر بدنیا بیارم اسماشونو بزارم السا و انا ،خیلی این دو اسمو دوس دارم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز