2777
2789
عنوان

الهی...

| مشاهده متن کامل بحث + 1405 بازدید | 254 پست
منم صدا میکردی🙄

خوب عزیزم نمیشناختمت😁

الان شناختم صدات کردم😉

@yas_9

❤إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ❤ ❤البته خدا به هر چه کنید کاملا آگاه است.❤آخرش قشنگه.....😍✌مگه داریم خوشگل تر و باحال تر و تو دل برو تر و جیگر تر از من...؟🤔😄متاسفانه زیاد وقت نمیکنم آنلاین شم لطفا تگم نکنید وقتی تگم میکنید شرمنده میشم که نمیتونم پاسخی بدم  🌹 سپاسگذارم 🌹                                                                              

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@باشکوه   @لبخندنگاه   @رهگذرپاییزی   @ای_ام_دخترحوا   @7869zahr ...

الهی همه این جمله های زیباتاآخرررررر عمر ۱۲۰سالت توزندگیت موج بزنه.الهی آمین🙏🌹😘😘😘😘💖💖

·.¸¸.·♩♪♫  [~زنڋگے جوری شده که برای شناخټ آבما باید زیسټ شناسۍ بخونیم ♫♪♩·.¸¸.·😬😉
@ساغرشکسته     @دختررویاها     @دفنه77     @mahiaa   &n ...

الهههههییییی...مرسی ازززت...بووووس بووووس

همین دعاهارو برای تو از خدا میخوام خواهرکوچیکه

صدری اوستا:تو دفنه هستی؟..دفنه:بله دفنه،اسم یه درخت...صدری اوستا:بله اسم یه درخته،اما چه درختی،ببین یه داستانی هست،آپلو بین دخترای خوشگل عاشق دفنه میشه،خیلی اونو دوست داشت اما دفنه یهو غیب میشه،آپلو میگرده و میگرده اما پیداش نمیکنه،بعدش نگاه میکنه به دفنه،یعنی همون درخت دفنه و بعد از اون به عشق دفنه حیاطش رو از درخت دفنه پر کرده...دفنه:من الآن دفنه ی آپلو شدم؟... صدریاوستا:نه،تو دفنه ی عُمرمیشی  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز