2789
عنوان

زیر همکف

195 بازدید | 12 پست

کیا این سریال رو میبینن؟نظرتون در موردش چیه؟

شازده کوچولو از گل پرسید: "آدم ها کجان؟". گل گفت:" باد به اینور و آنورشان میبرد، این بی ریشگی حسابی اسباب دردسرشان شده."

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مضخرف و مسخره ... دیگه نمیبینم . خوشم نیومد 

یعنی نبینمش؟

شازده کوچولو از گل پرسید: "آدم ها کجان؟". گل گفت:" باد به اینور و آنورشان میبرد، این بی ریشگی حسابی اسباب دردسرشان شده."
جالبی نیس  قبلا طنزها یی میساختن چه باحال بودن واقع.ا خانه به دوش . سه در چهار و....

ولی برعکس من طنزهای جدید رو بیشتر دوست دارم مث شمعدونی، پژمان

شازده کوچولو از گل پرسید: "آدم ها کجان؟". گل گفت:" باد به اینور و آنورشان میبرد، این بی ریشگی حسابی اسباب دردسرشان شده."
ولی برعکس من طنزهای جدید رو بیشتر دوست دارم مث شمعدونی، پژمان

اینام خوبن ولی هر چی جلو میریم فیلما کلا مسخره تر میشن 

من دلم به پایتخت خوشه فقط 

تو خوبی و نمیرسی به داد خوبها فقط ...🕋 🥀
اره شمعدونی و پژمان قشنگ بود ولی این چرته اعصاب خورد کنه بیشتر تا طنز  پایتخت که عشقه کاش همون ...

از فوق لیسانسه ها هم بدتره؟

شازده کوچولو از گل پرسید: "آدم ها کجان؟". گل گفت:" باد به اینور و آنورشان میبرد، این بی ریشگی حسابی اسباب دردسرشان شده."
ارع بابا اون لااقل حبیب داشت 

واقعا هم اون دیگه فقط حبیب داشت این اخرا

شازده کوچولو از گل پرسید: "آدم ها کجان؟". گل گفت:" باد به اینور و آنورشان میبرد، این بی ریشگی حسابی اسباب دردسرشان شده."
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز