2777
2789
عنوان

خیلی دلم گرفته

200 بازدید | 16 پست

سلام از صبح با شوهرم قهر کردم سرکار بو‌دم رفتم  به سختی از خونه مادرم اوردم خونه .حتی یه زنگ نزده .بنظرتون اگه نیاد خونه بهش چی بگم ؟؟ مقصر هم خودشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ای بابا .خودت زنگ بزن بهش بگو بیاد .لااقل اینجوری به سمت چیزای دیگ نره

تنها عشق و‌اقعی عشق مادر به فرزندشه😍😍😍               ۹۸/۷/۲۴ هیچکسی قابل اعتماد نیست  گربه محض رضای خدا موش نمیگیره                                  ۹۸/۲/۱۶ نیازی به فداکاری برای هرکسی نیست             ۱۳/۹/۹۸یه اشتباه 
میخوام بگم اگه نیای دیگه هیچوقت تو این خونه نیا

نه اینجوری نگو زیاد روهاتون بهم وامیشه.بهش پیام بده بگو بچه بهونه تو میگیره 

تنها عشق و‌اقعی عشق مادر به فرزندشه😍😍😍               ۹۸/۷/۲۴ هیچکسی قابل اعتماد نیست  گربه محض رضای خدا موش نمیگیره                                  ۹۸/۲/۱۶ نیازی به فداکاری برای هرکسی نیست             ۱۳/۹/۹۸یه اشتباه 

بنظرم قخر نکن،بجاش بشین باهاش صحبت کن و حلش کن.واینکه خودت بهترمیشناسیش که چی جواب میده و کدوم راه تاثیرگذاره

وابستگی و مهرطلبی،دو عاملِ بزرگِ طلاق و بدبختیِ خانواده هایِ ایرانی!
رومون باز شده خیلی پررو شده 

سلام چیکارکردی .

تنها عشق و‌اقعی عشق مادر به فرزندشه😍😍😍               ۹۸/۷/۲۴ هیچکسی قابل اعتماد نیست  گربه محض رضای خدا موش نمیگیره                                  ۹۸/۲/۱۶ نیازی به فداکاری برای هرکسی نیست             ۱۳/۹/۹۸یه اشتباه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز