2789
عنوان

تنها خدا ....

228 بازدید | 10 پست


دلم بهانه ی تو را دارد

تو می دانی بهانه چیست...

بهانه همان است که شبها

خواب از چشم من می رباید

بهانه همان است که روزها

میان انبوهی از آدمها

چشمانم را پی تو می گرداند

بهانه صبری است 

که بر لبانم سکوت می بخشد

تا گلایه ای نکنم از نبودنت...

.

.

.

خدایا به یاد تو که باشم تمام دورها نزدیک است و

نا ممکن ها ممکن...

به لطف خود بر قلبم اندکی صبر عطا کن...

این لحظه های بی قراریمان را با نور امیدت تجلی بخش...

و همیشه در قلبم بمان

دوستت دارم

سپاس#  



حتما میخای بگی من ی دختر کوچولوی احساساتی هستم ... بابا خودم میدونم
دیشب برادر شوهرم از این کیکا که توشون قرصه خوردا بود از ترس سکته کردیم رفت

خب چی شد حالا

من که اصلا چیزی نشنیدن یعنی تلویزیون ندیدم اصلا

فعلا درگیرم

حتما میخای بگی من ی دختر کوچولوی احساساتی هستم ... بابا خودم میدونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جلو خودم از این کیکا خورد یکم بعد یهو نفسش رفت شروع کرد خس خس کردن اینقدر جیغ زدم گلوم درد میکنه&nbs ...

چی بگم حالا چطوره

حتما میخای بگی من ی دختر کوچولوی احساساتی هستم ... بابا خودم میدونم
بردنش بیمارستان معدشو شست و شو دادن دیشبم نگش داشتن سکته کردم تا گل صبح گریه کردم چه قدر من احمقم خب ...


چه بد ایشاله خوب شهرزودتر

حتما میخای بگی من ی دختر کوچولوی احساساتی هستم ... بابا خودم میدونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دوستم بهم نگفت

sharry | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز