2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی راضیم هیچ مشکلی نداشتم حتی به اندازه بند صورت انداختن هم نه درد داشت نه وقت برد😀

شیخ رجبعلی خیاط:تمام نور معنوی و فیوضات که انسان از عبادات و زیارات کسب میکند با نیشی که به وسیله زبان به دیگران میزند نابود میشود.

فقط جای بخیه خیلی بده

جوکر:من یه همسر داشتم زیبا بود...کسیکه بهم میگفت من خیلی نگرانتم؛همیشه بهم میگفت بایدبیشتر بخندم...قماربازی میکرد ویه عالمه هم بدهی بالااورده بود...طلبکارها صورتش رو خط خطی کردن،ماپولی برای جراحیش نداشتیم نمیتونست تحمل کنه...من میخواستم دوباره لبخندش رو ببینم،فقط میخواستم بدونه زخمهاش اهمیتی برام نداره پس یه تیغ گذاشتم توی دهنمو اینکارو کردم...میدونی بعدش چیشد؟اون نتونست منو اینجوری ببینه!ترکم کرد...قضیه برام بامزه شد..."حالا همیشه میخندم"

من خیلی راضی بودم

پمپ درد گرفتم روز عمل اصلا درد نداشتم، وقتی میخای برای اولین بار از جات بلند شی یکم جای بخیه ها میسوزه و تا چهار پنج روز خیلی بهتر میشی

یکی دوروز اول نمیتونی راحت راه بری ولی واقعا نسبت ب زایمان طبیعی میارزه

برای آرزوهایی ک خاکسترشُ باد برد …❤️‍🩹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز