2777
2789
عنوان

سردی شوهرم

1501 بازدید | 85 پست

من  ۳۸سالمه شوهرم  ۴۰ حدود  دوماهه  زایمان  کردم  , قبل  زایمانم  رابطمون  بد  نبود  ولی  اواخر  میدم  که  شوهرم  دچار اختلال  نعوظ  شده و زیاد  علاقه  به  رابطه  نشون  نمیداد  که حدود  ده روز یبار  رابطه  داشتیم  بعد  حامله  شدم  بخاطر  ترس  از  سقط رابطمون  قط  شد  بعد از  زایمان  به  اصرار  من  یبار  رابطه  داشتیم  که  دیدم  باز  انگار  با  اختلال  نعوظ  و  کلا  هر  بار  بهش پیشنهاد  میدم  یجوری  طفره میره  کارش  هم  زیاد  چند روز پیشم  تو جیبش  قرص  تاخیری  دیدم  نمیدونم  برا  چیه  کلا  خیلی  عصبی شدم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکل دیابت نداره؟ دکتر که برید درمان میشه فقط به روش نیار و منتش نکن

نه  دیابت  نداره  , ولی  یمقداری  عصبی  و پر مشغلس  من بخاطر  زایمان  اعصابم  ضعیف  شده  همش  بهش  مشکوکم ینی  کسی  که  اختلال  نعوظ  داره  ایا  با کسی  دیگم اینطوریه ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز