چرا باید رمز بذاره که یبار اتفاقی روشن بود دست بچه دیدم کانال خنده اما عکسای زنونه
دلم شکست
چرا یدنشو برامن نفرستاده
وقتی من میشینم فیلم تاج و تخت رو میذارم که پر صحنه است همرو باهاش همراهی میکنم
چرا باید مخفی کاری اینستا و ...توییتر و ایمیل و فیسبوک و تلگرام و حتی بازی بیلیارد
باهمه انلاین
خستم ازگفتنش و نگفتنش دلم پره
نمیدونم ولی امشب ازسرکار اومد یه کلمه هم حرف نزدم
توی طول روز ی زنگ بهم نمیزنه
خستم از اویزون بودن
دلم توغربت میگیره
ی حالی نمیپرسه
قرار شد یک ز بزنه کلا یادش رفت ۳ز زدم گفتم چ یادت بود
نمیدونین چی میگم اما خدا کنه گیر ادم مریض نیوفتین