حالم خوب نیست
یکساله بحث سرگوشی داریم
به جایی رسیدم که تواین یکسال فقط لال شدم و بخاطر اینکه روانم بهم نریزه و سینم دردش عود نکنه و بچم اذیت نشه سکوت میکنم
اماهربار میره سرکار تابرگرده حالم بده
دلم یه دل سیر گریه میخواد و حرف بزنم باهاش
اما نمیتونم
هم بحث وجدل میشه هم درکم نمیکنه