2777
2789
عنوان

بتای پایین

10920 بازدید | 26 پست

سلام ، من ده ماه پیش یه بارداری پوچ داشتم که از همون اول عدد بتام پایین بود ، و سونوگرافی ها هم سن حاملگی رو دو هفته کمتر نشون میداد ، و در آخرم قلبش تشکیل نشد وسقط کردم

الان مجدد چهار روز از پریودم گذشته و بتا دادم که 30 بود و پایین هس . 

یعنی امیدی هس که این بار  بارداریم طبیعی باشه ؟

خدایا مواظب پسرم باش   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تکرار کنید ۴۸ ساعت بعد انشالله که بالا بره من اردیبهشت سقط داشتم دوماه پیش هم بعد تاخیرم بی بی چک ددخط ولی کمرنگ شد از بتا دادم ۵۸ بود بعد ۴۸ ساعت ۱۲ شد روز بعد پری اومد انشالله شما مثل من نباشی

خداجونم کنجدمو بخودت سپردم 

عزیزم اگر پریود شدی اصلا ناراحت نشو اسم این سقط نیست، اتفاقا رحمت اماده بارداری مجدده، من رفتم پریتانولوژیست گفتم به این میگن سقط شیمیایی از این حرفا خندید گفت این چرت پرتا ماله اینترنت و سایتاس نگران نباش اصلا اسمش سقط نیست و بحساب نمیاید

خداجونم کنجدمو بخودت سپردم 
منم یه دفعه آزمایش دادم بتام پایین بود دو بار دیگه آزمایش گرفتن و متأسفانه سقط شد .بتا همش پایینتر م ...

شما چند روز بعد از موعد اصلی پریودتون ، پریود شدین ؟  اینطوری هم سقط حساب میشه و باید سونو داد که ببینی بقایا داره یا نه ؟ 

خدایا مواظب پسرم باش   
تکرار کنید ۴۸ ساعت بعد انشالله که بالا بره من اردیبهشت سقط داشتم دوماه پیش هم بعد تاخیرم بی بی چک دد ...

من چهار روز بعد تاخیر بتام ۳۰ بود ، قرار بود که شنبه برم باز بتا بدم که امروز که شش روز گذشته یه لخته خون دیدم ، یعنی دارم پریود میشم نه ؟

چون بتا مثبت بوده سقط محسوب میشه ؟ مث پریودی راحته یا مث سقط خونریزی طولانی و زیاده ؟


خدایا مواظب پسرم باش   
عزیزم اگر پریود شدی اصلا ناراحت نشو اسم این سقط نیست، اتفاقا رحمت اماده بارداری مجدده، من رفتم پریتا ...

 امروز بعد شش روز تاخیر ، یه لخته خون دیدم ، یعنی واقعا سقط حساب نمیشه و راحت مث دفعه های قبل پریود میشم ؟ لازم به سونو نیس که ببینم بقایا مونده یا چیزی ؟ 


خدایا مواظب پسرم باش   
 امروز بعد شش روز تاخیر ، یه لخته خون دیدم ، یعنی واقعا سقط حساب نمیشه و راحت مث دفعه های قبل پ ...

عزیزم سقط محسوب نمیشه من رفتم دکتر گفت هیچی نیست مثل پریود دفع میشه شاید یه کوچولو دردت از بقیه موقعهای پریود بیشتر بشه و خونریزیتم یکم بیشتر مثل پریود همون هفت روزم تموم میشه اصلا نگران نباش نیاز به سونو هم نیست 

خداجونم کنجدمو بخودت سپردم 
 امروز بعد شش روز تاخیر ، یه لخته خون دیدم ، یعنی واقعا سقط حساب نمیشه و راحت مث دفعه های قبل پ ...

بمن گفت سونوم نمیخواد هیچ کاری نیاز نیست از اون موقع هم یکی دوبار دیگم پریود شدم 

خداجونم کنجدمو بخودت سپردم 

بچه ها من الان خونریزیم شروع شده ، دل دردهم دارم 

از کجا بدونم که این بارداری شیمیایی هس و خارج رحمی نیس ؟ 

اخه میگن خارج رحمی هم بتا داری ، ولی درد و خونریزی د اری

خدایا مواظب پسرم باش   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز