2777
2789
عنوان

اینترنت

179 بازدید | 9 پست

اونقدر اعصابم خورده واسه اینترنت که فشار عصبی بهم وارد شده، احساس میکنم امنیت روانی و اجتماعی ندارم و تو یه زندان هستم، آخه حقوق بشر یعنی چی؟ اینترنت کمترین حق یه شهرونده، افسردگی گرفتم، احساس میکنم به راحتی حقمو گرفتند بدون اینکه جرات اعتراض داشته باشم یا کاری ازم بربیاد، از روزی که نت قطع شده فقط دارم در و دیوارهای خونه رو نگاه میکنم نه پول تفریح داریم نه ماشین داریم مثل بچه پولدارها بریم دور دور، همه دلخوشیمون یه اینترنته که حداقل مثل گاو(بلانسبت همه خودمو میگم) از دنیا بی خبر نباشیم و حداقل بدونیم تو دنیا چی میگذره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقدر دلم گرفته 

چقدر دلم ميگيره وقتى تاپيك خوشحالى وصل اينترنت ميبينم 

يعنى به خاطر چيزي كه تو سرزمين كفار مردمشون با خيال راحت بهش دسترسى دارن و فكرشو نميكنن ما بايد براش انقدر دغدغه و مشغله ذهنى داشته باشيم واقعا ديگه به نظر شما توانى ميمونه براى زندگى 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز