2777
2789
عنوان

مزاحم یا ...

217 بازدید | 26 پست

سلام .حدودا یکسال قبل مسول بالادستم یک اقایی که همکارمه را برلی ازدواج معرفی کرد . اشنا شدیم و همه چیز خوب بود تا اینکه تو اخرین روز که کافی شاپ رفتیم حرفهایی زد که نباید میزد منم قطع ارتباط کردم و هر چقدر التماس کرد اهمیت ندادم و تموم شد ‌. الان بعد از سه ماه باز برگشته . انتظار داره هر کار دوس داره انجام بده در حالیکه میدونه من اهل دوستی ساده هم نیستم و حتی دست نامحرمم نگرفتم . چه رفتاری کنم . موندم چه کنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همون رفتاریو انجام بده که دوستداری ولی از روی عقل

سنم داره بالا میره . شرایطش برای ازدواج مناسبه ولی من نمیخوام روابط غیر اخلاقی داشته باشم . چی بگم که هم عاقلانه باشه هم اینکه بدونه باید بیاد خونه خواستگاری 

بگو ما از اوناش نیستیم داداچ اشتب گرفتی

اتفاقا همینو گفتم . از این در تعجبم دخترهای زیادی دور و ورشن و اویزونش این گیر میده به من .خیلی هم مغروره . البته من از اون مغرورترم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز