سلام .حدودا یکسال قبل مسول بالادستم یک اقایی که همکارمه را برلی ازدواج معرفی کرد . اشنا شدیم و همه چیز خوب بود تا اینکه تو اخرین روز که کافی شاپ رفتیم حرفهایی زد که نباید میزد منم قطع ارتباط کردم و هر چقدر التماس کرد اهمیت ندادم و تموم شد . الان بعد از سه ماه باز برگشته . انتظار داره هر کار دوس داره انجام بده در حالیکه میدونه من اهل دوستی ساده هم نیستم و حتی دست نامحرمم نگرفتم . چه رفتاری کنم . موندم چه کنم