2777
2789

اگر نظر شخصی منو بخوای میگم خودت تو خونه فعلا صوت بزار 

پسرم حمد توحید دعای سلامتی امام زمان و اذان رو تا نیمه حفظ داره با همین صوت 

 مادر از مرگ نمیترسد...تنها نگرانی یک مادر این است که فرزندش را در دنیایی تنها بگذارد که هیچکس مانند او دوستش نخواهد داشت.

بیلمیرم باجی 

اب و هوا نجودی تبریزده 

چوخ سیوخ دی یوووو 

گارمار گلمییب باجی

خیلی به این جمله روانشناس فکر میکنم که میگفت باور کنید اینایی که میان پیش من و ازم مشاوره میخوان مشکل ندارن اطرافیانشون هستن که مشکل دارن و من واقعا متاسف میشم و درمونده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر نظر شخصی منو بخوای میگم خودت تو خونه فعلا صوت بزار  پسرم حمد توحید دعای سلامتی امام زمان و ...

تاالان ۱۲سوره و تشهد سلام قشنگ حفظه...میخوام حرفه ای تر با معنی اینا یادبگیره

تاالان ۱۲سوره و تشهد سلام قشنگ حفظه...میخوام حرفه ای تر با معنی اینا یادبگیره

چند سالشه؟


 مادر از مرگ نمیترسد...تنها نگرانی یک مادر این است که فرزندش را در دنیایی تنها بگذارد که هیچکس مانند او دوستش نخواهد داشت.
بیلمیرم باجی  اب و هوا نجودی تبریزده  چوخ سیوخ دی یوووو  گارمار گلمییب باجی

اره خیلی سرده برف بیاد یکم ازاین سوز هوا کم‌میشه ...خیلی سوز داره صدرحمت ب برف

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز