شوهرم به خاطر اینکه شام نپخته بودم داد زد منم گفتم مریض بودم گفت مریض هم نباشی چیزی از دستت نمیاد درست کنی بهم خیلی برخورد سکوت کردم بعدش رفت بیرون اومد خواست آشتی کنه من دعواش کردم گفتم پس چرا وقتی پولت تموم میشه میدم و همیشه درکت میکنم چیزی نمیخام تو هم منو درک کن دعوامون شد الان هم اون تو یه گوشه ی تخت خوابیده ناراحتم به نظرتون فردا آشتی میکنه حوصله قهر ندارم