2777
2789
عنوان

دعوا

112 بازدید | 13 پست

شوهرم به خاطر اینکه شام نپخته بودم داد زد منم گفتم مریض بودم گفت مریض هم نباشی چیزی از دستت نمیاد درست کنی بهم خیلی برخورد سکوت کردم بعدش رفت بیرون اومد خواست آشتی کنه من دعواش کردم گفتم پس چرا وقتی پولت تموم میشه میدم و همیشه درکت میکنم چیزی نمیخام تو هم منو درک کن دعوامون شد الان هم اون تو یه گوشه ی تخت خوابیده ناراحتم به نظرتون فردا آشتی میکنه حوصله قهر ندارم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به نظرتون نباید کش میدادم 

بعضی  وقتا لازمه حرف دلتو به زبون بیاری

چون مردا اکثرا حال دل ادمو نمیفهمن

وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجاً * وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ
بعضی  وقتا لازمه حرف دلتو به زبون بیاری چون مردا اکثرا حال دل ادمو نمیفهمن

آره گلم ولی من اونقدر زیاد دوسش دارم که طاقت قهر رو ندارم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
سر گوشی بازی همسرم امشب دومین شبه

انشالله که به زودی آشتی کنی فداتشم قهر کاش نبود هیچ وقت

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
آره گلم ولی من اونقدر زیاد دوسش دارم که طاقت قهر رو ندارم

منم همینطورم

ولی الان لازمه برای شوهرم

شرایط که نباید مثل همیشه باشه


وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجاً * وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ
منم همینطورم ولی الان لازمه برای شوهرم شرایط که نباید مثل همیشه باشه

آره راست میگی گلم کاش صبر داشته باشم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

ما تاحالا قهر بیشتر از نیم ساعت نداشتیم

ولی اینبار کشش دادم،چون باید بفهمه هر حرفی رو نباید بزنه


وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجاً * وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ
ما تاحالا قهر بیشتر از نیم ساعت نداشتیم ولی اینبار کشش دادم،چون باید بفهمه هر حرفی رو نباید بزنه

شوهرت میاد تو قبول نمیکنی با اونم قهره

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
شوهرت میاد تو قبول نمیکنی با اونم قهره

دیگه چیزی نگفته

نه من پا پیش گذاشتم نه اون

ولی صبر میکنم تا اون پیشقدم بشه چون حق با منه

وَمَن يَتَّقِ اللَّهَ يَجْعَل لَّهُ مَخْرَجاً * وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لا يَحْتَسِبُ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز