اره دیگه با ۴دست شامپو برق میزد😂
تازه سگمو لیفم میکشم😁
واکسنایچندگانه واسه اینه اگه چنگ انداخت یا گاز گرفت مریضی منتقل نشه و خودشم مریض نشه عمرشون اینجوری طولانی تر میشه
جونورم نداشت چون موهاش هنوز خیلی کوتاهه
موهاشم در حد یکی دو تا میریزه اینجوری نیست دست بکشی بهش مو بچسبه دست