2777
2789
عنوان

ریزش مو

159 بازدید | 8 پست

سلام،من تقریبا دو سال درگیر ریزش موهام بودم

انواع روغن

زیتون

نارگیل

بادام تلخ و شیرین

کنجد

کرچک

ماسکهای خونگی

تخم مرغ،اب پیاز ،اب سیب زمینی،سس مایونز،

سرم های تقویتی

قرص زینگ پلاس

اها

ی مدتم شامپو گیاهی از ع‌طاری میگرفتم هیچ نرم کننده ای نمیزدم سشوار هم ب هیچ وج ولی هیچ😂😂😂

ولی این دفع خانمی ک تو عطاری بود بم گفت قرص اهن بخور هر روز

ی بسته قر اهن از خود عطاری گرفتم ۴تا خشاب بود

دوتاش تمام شد و واقعا ریزشم قطع شد

همین

خواستم بگم شاید حداقل یکدومتون براتون مفید باش😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تمام راهایی که گفتیو رفتم تازه خیلی مدل قرصا و کپسولا خوردم جواب نداد

حتما وقتی اینستا مجدد بازشد ب پیجم سربزنید.بطورِ تخصصی درموردِ مو مطالب مفیدی گذاشتم.آدرس پیجم داخل امضامه خانوم گل

دوستای گلم اگه ریزش شدیدِ مو ونازکیِ تارمو وشوره ی سر دارید.اگه دنبالِ رویش مجددِ مو هستید ،میتونم کمکتون کنم.روشم کاملاََ گیاهی هست .ارسالِ روغنِ دست ساز ب همه ی شهرها امکان پذیره.برای خرید تماس بگیرید۰۹۰۱۱۸۵۰۳۲۳.ویا ب آدرسِ اینستام @tare_moye_ba_arzeshمراجعه کنید.مزاحمت پیگیری میشه
حتما وقتی اینستا مجدد بازشد ب پیجم سربزنید.بطورِ تخصصی درموردِ مو مطالب مفیدی گذاشتم.آدرس پیجم داخل ...

خیلی ممنون. من اینستا ندارم و بلد هم نیستم‌. نمیشه یه روز تاپیک بزنی بگی مطالبو

وای جدی مرسی عزیزم منم خیلی درگیرم بخورم پس  بعد موهاتم پر شد یا نه؟

☺خواهش عزیزم

گفتم ک من تازه دوتا خشاب تمام کردم فعلا ریزشم قطع شده،دارم ادامه میدمـ

ولی درکنارش برای ضخامت مو حتما از روغن کرچک و نارگیل استفاده کنین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792