2789
عنوان

۱۷ هفتگی

| مشاهده متن کامل بحث + 114 بازدید | 19 پست
من هیچب حس نمیکنم میترسم اما بعضی وقتا دراز میکشم خوب توجه میکنم حس میکنم یه چیزی تو دلم وول میخوره ...

من تازه الان هم گاهی وقتا چند ساعت اصلاااا حسش نمیکنم 

شما ک فعلا زوده برای حرکت 

پسر نازم عاشقتم  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خودت میفهمیدی یا به شکمت نگاه میکردی؟

خودم

به شكم ك الان هفته ٢٥ ام تكون ميخوره يا لگد ميزنه ميفهمم

اونموقع فقط در حد خودم بفهمم

در ضمن همه مثل هم نيستن

دكترم ميگه تا هفته ٢٥ وقت هست

خدايا ممنون ميشم حواست به هممون باشه 😍همونطور ك هميشه بوده

بچها شما ساعت چن صبونه میخورید من هنوز نخوردم میترسم بچه چیزیش بشه اینقد دیر میخورم

میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم  خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز