ناچ مدیر عضویت: 1397/09/27 تعداد پست: 6741 عنوان ۱۷ هفتگی | مشاهده متن کامل بحث + 114 بازدید | 19 پست بچها من ۱۷ هفتمه انا تکونی احساس نمیکنم میترسم تویه ۱۷ هفته شکمم بزرگ میشه؟ میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم 1398/08/25 | 10:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ناچ مدیر استارتر عضویت: 1397/09/27 تعداد پست: 6741 مثل ضربان ميزد خودت میفهمیدی یا به شکمت نگاه میکردی؟ میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم
آیناز۷۵ عضویت: 1398/01/25 تعداد پست: 10253 من هیچب حس نمیکنم میترسم اما بعضی وقتا دراز میکشم خوب توجه میکنم حس میکنم یه چیزی تو دلم وول میخوره ... من تازه الان هم گاهی وقتا چند ساعت اصلاااا حسش نمیکنم شما ک فعلا زوده برای حرکت پسر نازم عاشقتم
gogolijooooon عضویت: 1398/08/09 تعداد پست: 1728 خودت میفهمیدی یا به شکمت نگاه میکردی؟ خودمبه شكم ك الان هفته ٢٥ ام تكون ميخوره يا لگد ميزنه ميفهمماونموقع فقط در حد خودم بفهممدر ضمن همه مثل هم نيستندكترم ميگه تا هفته ٢٥ وقت هست خدايا ممنون ميشم حواست به هممون باشه 😍همونطور ك هميشه بوده
ناچ مدیر استارتر عضویت: 1397/09/27 تعداد پست: 6741 بچها شما ساعت چن صبونه میخورید من هنوز نخوردم میترسم بچه چیزیش بشه اینقد دیر میخورم میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم