2789
عنوان

بیاین بچه ها

149 بازدید | 27 پست

بچه ها امروز برای خواهرم ویارونه بردیم کلی زحمت کشیده بودم من با این که اون برای بچه اولم هیچی و برای دومی فقط یه ماهی سرخ کرده آورد.  ناهار رو خوردیم  و همه چی عالی بود بعد از ناهار بچم که ۳ سالشه رفت پی بازی دم آکواریوم بود آروم تقه می زد به شیشه یهو  خواهرم جلو همه داد سرش که تا مهربانم و مثل بچه آدم باهات حرف میزنم بیا بشین هی هیچی نمیگم داری ماهی هامو میترسونی حتما باید با داد بیارمت . من خیلی جا خوردم و همون موقع تشک تو چشام جمع شد و چادرم رو سر کردم و خداحافظی کردم اومدم بیرون . نظرتون چیه در مورد این ماجرا؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب پامیشدی بچه رومیگرفتی چه کاریه قهرکردی 

خدایا به زن هایمان حیا وبه مردانمان غیرت عطا بفرما.تا زندگی های همه خواهران و برادرانم از ادم تا خاتم باصلح وصفا وعشق پایدار بمونه 🙏🙏🙏

بعدم اگه خودت بهش تذکرمیدادی اون اینطور نمیگفت

خدایا به زن هایمان حیا وبه مردانمان غیرت عطا بفرما.تا زندگی های همه خواهران و برادرانم از ادم تا خاتم باصلح وصفا وعشق پایدار بمونه 🙏🙏🙏

نبتید اینجوری حرف میزدی خوب کاری کردی ما دوتا فامیل داریم یکی هرچی به بچه هاش میگفتن براش مهم نبود و به حساب احترام...هیچی نمیگفت الان بچه هاش ۳۰ ساله هستن بازم انگشت همه سمت بچه هاشه و اجازه میدن دخالت کنن وتوهین کنن ولی اون یکی از بچگی اگه به بچه هاش توهین میکردن میرفت دیگه همه فهمیده بودن باید با بچه ها خوب رفتار کرد حتی ۷سالش الان هم همینطوره اونا اقا و خانم هستن و جلو پاشون هرجوری شده حتی اگه شکسته باشه بلندمیشن

وااا خالشه دشمن جونش که نیست😒

خانواده من که اختیار تام دارن چون اونا بیشتر نباشه کمتر از من بچمو دوست ندارن.

خاله حکم مادرو داره

تنها موجودی که صداقت در گفتارش صحّت داشت، پینوکیو بود😐🙄
وااا خالشه دشمن جونش که نیست😒 خانواده من که اختیار تام دارن چون اونا بیشتر نباشه کمتر از من بچمو د ...

هیچ کس حکم مادر رو نداره . منم نمیدونم تا چه حد کارم درسته ولی کسی حق نداره به بچه بقیه بگه مثل بچه آدم! حداقل من خودم اینجوری نیستم

من یه خواهر دارم که خیلی دوسش دارم یه بار اومد خونم بعد زایمانم دوتا بچه داره یکم شلوغن پسراش و کوچیکن شوهرم هر لحظه قربونشون میرفت و میبردشون بیرون یه لحظه فقط به یکیش گفتم نرو نزدیک تلوزیون اخه تازه تلوزیون خودشونو شکسته بودن ..الان چنند ماهه باهام قهر کردن خودشو شوهرش و هر جا میرن از من بد میگن و ..میخوام بگم که خونه خواهر ادم مثل خونه ی خود ادمه من بچهای خواهرم برام مثل بچه های خودم بودن به بچه ی خودمم میگم نکن ..این دلیل نمیشه که خواهرم باهام قطع رابطه کنه ..

عزیزم هیچ وقت از خواهرت چیزی به دل نگیر خواهرته بچتو از خودش میدونه دشمنت که نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز